Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben zo dol op mijn knol
? Heel veel geduld en succes gewenst met je paard![/quote]
vind die grote juist altijd super
C10 schreef:__PSM__ schreef:180
Wauw 1.80, super groot inderdaad!! Ik vrees dat die van mij ook heel groot wordt... Hij is 16 maanden en ongeveer 1.60. Wie durft er een gokje te wagen?
toen was de Parcival 1,645m, 3 maanden later was hij 1,66 en nu is hij op 6 jarige leeftijd 1,74mC10 schreef:__PSM__ schreef:180
Wauw 1.80, super groot inderdaad!! Ik vrees dat die van mij ook heel groot wordt... Hij is 16 maanden en ongeveer 1.60. Wie durft er een gokje te wagen?
ben zelf maar 1.62, dus ik ben bang dat dat ook over een paar jaar zo een Jeannette Haazen idee wordt!! (alleen qua verhoudingen dan he...
) C10 schreef:__PSM__ schreef:180
NatasjavE schreef:Een Alexandro die met 17 maanden al 161 is....* slik*......
Mijn Alexje is nu 133....das mooi gemiddeld geloof ik. (nu 5 maanden oud)
waar ik zelf eigenlijk ook heel blij mee ben, aangezien ik graag een vooral groot maar toch elegant paard wilde en aangezien die niet zo heel makkelijk te vinden zijn was ik blij dat we Atleet tegen kwamen