@ lyanne_sanne: Wat appart! Heb heel wat gezien in mijn leven aan afwijkingen bij veulens, maar deze nog niet eerder tegen gekomen. Jeetje!!. Hoop maar dat het vocht is en gedraineerd kan worden zodat de schedel weer kan sluiten.
Misschien met een beetje hulp?. Maar wat een BEAUTY!. Heel veel succes en ga het volgen!.
@ Evita_3 Wij zijn ook erg benieuwd. Hij stond onder dek en met het verbeterde weer nu het dek maar afgehaald. Ziet er top uit. en al flink aan de maat. Weer trots op ons Fokmerrie!! We hebben al overwogen hem aan te bieden voor het KWPN, mijn moeder is er alleen te zenuwachtig voor ahha. Mijn vader en ik willen wel het avontuur aan gaan. Zal dan bij een Gerenomeerde stal komen staan in training. We zullen zien wat de tijd brengt
Wat betreft Calvino Z weet ik niet, wij zullen hem niet gebruiken Schimmel
(slecht i know)Heb je filmpje vanmorgen ook kunnen zien! Die slaat mooi uit op de laatste! Er in houden dacht ik zo!
@ Myca, De hamlet is Rank-slank en erg atletisch daarbij een pienter klein koppie
http://www.eenhoarnenstap.nl/Foto's/erinack1.jpg
Jou filmpje zal ik morgen zien, dacht het even op de mobiel te kunnen maar wil niet laden
@ Kwakkel007. Ow wat leuk!! Van beide 1.
Erinna is ook erg atletisch, had dit niet verwacht aangezien Hamleet zelf wat ouderwets is en de Indoctro niet grof maar ook niet smal is. De hamlet is heel erg smal, wat nauw in voorbeen, hoog op de benen en super wendbaar links rechts. De springruiter heeft de wissels er al zowat in, dat ik geen contra galop kan oefenen haha, springt elke keer om
Heb er 2 op stal van ons Indoctro haha
En ik vind schimmels wel gaaf, het is alleen een hoop was werk, haha. 

nog 4,5 week! gelukkig is de camara al geinstaleerd en de singel komt eind deze week.

ben ook erg benieuwd wat voor iets er uit komt