Waarom heeft ze dekens om?
Iedereen een gelukkig nieuwjaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
diega schreef:Ben gister ook weer bij mijn Wynton wezen kijken in de opfok. Hij is nu drie, jammer genoeg nog steeds niet de grootste, maar heeft wel lekker body. Ik wil hem in maart of april naar huis halen en hem zadelmak (laten)maken.
Door wie laat jij dat doen @rockey?
wadorijke schreef:Van de zomer is Elena gerontgend in het kader van het nakomelingen onderzoek van Wynton. De foto's zagen er goed uit. De dierenarts vertelde ons dat hij ook andere nakomelingen van wynton had gerontgend en dat de foto's er allemaal over het algemeen goed uitzagen. Hij had dat onthouden omdat de fokkers van Wynton bij dezelfde dap aangesloten zijn als degene waar wij Elena habben lateen rontgenen. Twee weken geleden hebben wij va het KWPN de uitslag gehad en ze scoorde op 31 van de 32 onderdelen een A en één onderdeel was niet duidelijk en moet overgefotografeerd worden tegen de tijd dat we een prok certificaat aan gaan vragen. Allemaal heel gunstig dus.
Zijn er al meer mensen die hun Wynton nakomeling hebben laten rontgenen?
wadorijke schreef:Hoi ullaatje, de meeste foto's mogen mee voor het prok certificaat. De foto's die op 2 en een half jarige leeftijd over moeten zijn de straalbenen en sesambenen dacht ik.