Hopelijk niks ernstigs?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb er nu 6 gehad. 

moest me wel een beetje rustig houden van de fysio 

Zonder rijden want moest zelf foto's maken. _Sannee schreef:Ze wou niet stil staan.Dus alles is bijna bewogen, en 't was best donker op stal.
Volgende keer betere foto's buiten.![]()
Oja, had ook de nieuwe singel om.
Ik wil zo graag meer.
. Weer even lekker uit huis.
heb vannacht voor het eerst boven geslapen (2 hoog)maar ik ben altijd van het snelle... nu doe ik een half uur over aankleden en naar beneden komen...en proberen niet iets te vergeten, anders kan ik weer omhoog 

volgens mij heeft ze haar niet meer, maar een odermus om van te smullen 

Verder even gepoetst, maar dat was niet zo'n succes. Hij was nat en de plekjes waar hij met rainrot uit het land kwam, daar laat de huid nu los ( zit mooie nieuwe onder
). Maar ach gaat om het idee
Is ook niet mijn sterkste kant... Geniet van je paardje morgen!
mijn kuitbeen staat niet goed
zo'n 2 cm naar achteren geschoten, waarschijnlijk door de val
fysio had het er wel eerder over,maar omdat ik er geen last van had en ook nog maar geen aandacht aan besteed, maja het begint nu blijkbaar toch wat te belemmeren in mijn revalidatie
ze hebben met 2 man een poging gedaan om hem goed te zetten, maar achtten de kans klein dat hij goed blijft staan 

) maar het kuitbeen(kop) wordt op zijn plaats gehouden door banden en pezen, dus die zullen wel uitgerekt zijn..
Is maar goed dat hij zo'n herkenbare bles heeft, anders wordt het moeilijk om hem te onderscheiden van de rest.
ik kan alleen het 1e filmpje zien, maar dat komt door mijn laptop... heb CSI WIerden er live voor, dus hij wordt dan wat traag..
Je ziet trouwens ook goed hoe kort zijn staart is... Helemaal afgevreten door een collega jaarling...
Weg mooie volle staart!