1.64 is voor mij aan de kleine kant, want heb inderdaad ook lange benen. 1.75 klinkt allemaal leuk, maar je moet het nog wel bijelkaar gereden zien te krijgen. Maar idd het is gewoon afwachten, dus dat doen we dan ook
ja 1.64 is voor mij ook aan de kleine kant, en is voor mij ook moeilijk bijelkaar rijden omdat mijn benen eigenlijk net iets te lang zjin. 1.75 is ook wel erg groot maar denk persoonlijk voor mij fijner te rijden. maar we zullen zien. hoop zowieso dat mijn Zhivago voorwaartser wordt als de florencio die ik nu rijd.
Nou foto's maken valt nog niet mee ze zijn nog wat suf en de Ampere heeft erge mok dus die loopt ook niet heel lekker.. maar over een weekje dan is het wel weer anders. Ze zijn wel ontzettend braaf en het lijkt net alsof ze niet weg geweest zijn. Hoe is het met Frankieboy Debelles??
Wij gaan deze week ook nog een keertje kijken onze merrie heeft nu ook mok doordat ze op de wei staat. maar als ze straks (1 nov.) eenmaal thuis is komt het snel goed.
Anneloes1991
Geplaatst: 05-09-11 21:57
Foto's foto's foto's! Ik ben benieuwdd!! Vandaag die van mij weer op een ander stuk land gezet en gelijk weer een keertje foto's gemaakt. Land waar ze op stonden, konden ze in zwemmen. Morgen een rol hooi naar het land brengen en dan bijvoeren maar! Wil ze proberen zo lang mogelijk op het land te houden.
Nu de EdisonSPAM!
Niet echt hele goede kwaliteit, maar ze liepen helemaal achterin te showen.
weinig nieuws te melden. De mijne staat vetjes te kweken in de wei. Heb afgelopen zaterdag wel 2 dekens voor dr gekocht, voor als ik dadelijk een beetje met dr aan het werk ga.