En voor het eerst naar het strand geweest

En haar mooie nieuwe halster, hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Veel plezier met DD.
En staat echt super!! Helaas ging ze zon weg toen ik foto's wilde gaan maken 

Deze word haar dagelijkse hoofdstel, die andere wil ik voor de wedstrijden en dat soort dingen houden
Helaas was ik telkens net te laat met mijn camera, maar toch een paar leuke foto's 

. Na een verhuizing van stal is hij zich dermate gaan misdragen dat het niet meer verantwoord was om met hem verder te gaan. Wij hebben hem dan ook overgedaan aan iemand anders en inmiddels heb ik hem helaas op marktplaats alweer voorbij zien komen. Het is een hele lieverd dus als iemand veel ervaring heeft met jonge paarden, veel lef en doorzettingsvermogen en hem het vertrouwen kan geven dat hij nodig heeft maar bovenal hem de tijd wil geven....

Heb ik even gekopieerd van andere topic waar ik in zit 

Deze was wel prijzig, heb hem ook voor een gedeelte voor mijn verjaardag gekregen
Hij kostte 304.95

Vrijspringen vond ze eerst spannend om de 'sluis' in de gaan, maar toen ze het eenmaal doorhad ging het goed! Alleen ging ze de eerste paar keer wel dwars door het kruisje heen, maar de laatste 3 sprongen waren goed, mooi beheerst erover!