Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar het lijkt mij comfortabeler .
hij struikelde ook vaak wat hij echt nooooit doet.. Hoop dat hij snel kan komen want er is iets misgegaan denk ik... hij heeft nl orthopedisch beslag voor zn beschadigd hoefgewrichtje en vrees dat dat zn werking niet goed doet... zal het snel weten als hij terug langskomt zeker.. word direct moedeloos als er iets scheelt met hem..

deken nog wel heel??
1 balkje

de wissels gaan nog met een pasje draf, maar we gaan t gewoon proberen! Doel is niet te verdwalen met al die gekke letters
uiteindelijk nog wat vliegende wissels meegenomen wat ze heel mooi doet
)
succes vandaag !!

maar gelukkig werd het toen wel warm bij hem of hij had het mss niet gevonden.. daarna gereden en was meteen beter maar hij loopt nog gevoelig en struikelt nog af en toe.. ben benieuwd naar vandaag maar de verbetering geeft toch aan dat het dat wss is geweest!

) hij heeft de volle 6 weken met gips vol kunnen houden (geen smetplekken onder het gips) en is nu gipsloos. Nu mag in 2 weken het verband afgebouwd worden en 5 minuten gaan stappen. Morgen gaan we de laatste laag verband er af halen en staat hij met "blote" benen, van de week is alleen de huid van het andere achterbeen gescheurd omdat die te dik was geworden. Hij staat in de stalbandages snachts maar dat was blijkbaar niet goed genoeg. We mochten hem van de veearts nu wel in de stalgang zetten om daar zijn been te wassen..... nou moet hij in de stalgang wel weer draaien om de stal in te kunnen dus het leek mij minder kwaad te kunnen door via zijn buitendeur naar buiten te lopen. Hij was zó ontzettend blij om er uit te gaan. Als hij dan toch buiten staat is het maar een paar meter tot het gras....heb hem even een kwartiertje gras laten eten. Wat een mooi gezicht
was meteen daarna een heel ander paard. Een stuk blijer