Titsia, jouw merrie moet toch ook zeker wel haar sterke punten hebben hoor
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ze heeft enorm veel moeite om te schakelen omdat ze ook moeilijk is in het loslaten van de rug. Dus mooie middendraf ofzo zit er niet op, vind haar wel een enorm goede stap hebben, maar ook hier is het moeilijk om in te schakelen. Haar sterkste punt is dat het een super brave merrie is in omgang, en na mijn vorige is dat al een verademing op zich

Gisteren voor de eerste keer in de proef er eentje moeten rijden, gewoon hups zonder teveel gedoe en een 7. Ik neem dat thuis ook gewoon simpel tussendoor eens mee. Eerst voorwaartse drang behouden, dan pas kleiner maken. Ik verloor in het begin altijd de drang naar voor.
van mijn Florencio gehad (was tevens eerste selectie). Nou dat was ook niet vlekkeloos, hij ging zijn wisseltjes springen en ik heb hem maar terug laten springen. Als ik hem terug neem naar draf dan gaat hij teveel sluiten/zitten en gaat hij stappen ipv draven, is veel leuker natuurlijk. Hij heeft achter geen ijzers en voor was hij al twee kalkoenen kwijt dus kon ook niet alle risico nemen. Had dus ook terechte dikke onvoldoendes. Dus een tip voor iedereen die te lang wacht met op concours gaan: ga wat eerder anders heb je dit soort problemen... Ik had gewoon door moeten starten na de Gelderse in februari. In de training al met deze oefeningen bezig gegaan. Ik had beide proeven 187. Mag niet klagen, maar had gehoopt beter te rijden. 

!
!
, haha! 

Mooi geldbedrag gewonnen, hoofdstel, deken en nog wat foto's.
. Eind jullie de kringwedstrijd en hopelijk kunnen we ons weer plaatsen voor de regio.

, zat vast ergens anders met de gedachten
schijnt dat Florencio zelf dat ook graag deed... Op zich ook geen ramp toch? Belangrijkste is dat ze braaf was!

maar het zal idd wel even serieus schrikken geweest zijn
het is in kader van een jeugdproject, ik ben benieuwd hoe hij gaat regeren