maar ik denk dat je zeker een heel goed huis voor hem kunt vinden, lijkt me zo'n fijn paardje! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar fijn dat hij weer thuis is! Spoedig herstel gewenst!
Maar die zal ook vast weg gaan voor een gave portemonnee
die van mij heeft heel snel de neiging om zich op te krullen en met die stang in deed hij dat totaal niet! Heel bijzonder.

maar heb er zin in!
eerst maar even aan de longe en een touwtje om zn nek. Maar uiteindelijk ging het goed
leuk gezicht. Ben dan best trots op mn moeder
ze had hem lekker aan het lopen.
Die reden redelijk zo weg. Ik wilde graag dat ze mee deed in een onderlinge 40+ wedstrijd hier in de buurt, maar dat vond ze zelf te stressvol 
zin in!
.. echt super braaf . Hij slaat ook niet meer tegen de wanden wat hij voorheen weleens deed .. super trots op hem
leuk compliment van de jury gekregen en alsnog een 2e prijs. Nu heel veel kilometers maken om die spanning in het parcours kwijt te raken.
hij gaat naar het beste huisje dat ik voor hem kon wensen! Ik blijf hier nog wel stiekem meelezen hoor, vind het leuk om jullie en jullie krackjes te volgen

die haal ik in december op. Dus komende tijd druk met jonge beesten. Nee, heb al wel heel veel foto's ontvangen! Echt leuk.