Hij ziet er goed uit Yvonne. Is hij nu 3 jaar? Wat is dat donkere op zijn kont?
Dieuwke_
Geplaatst: 25-05-19 16:28
Wat een mooie Yvonne! Uit wat voor merrie komt ie?
Hier vandaag even geoefend met voetjes geven, vast staan naast mams, poetsen en meelopen deden we al even. En voor het eerst echt in aanraking geweest met stroomdraad. Not amused dat kereltje
LDRD
Geplaatst: 25-05-19 17:23
Ach, dat is altijd zo sneu als ze stroom krijgen .
Ik vind dat hij best volwassen oogt. Hij is dus net zo oud als die van mij. Overigens is die ook met zijn 2 jaar al aardig 'af'. Als ik daar mijn 2 jarige paardgefokte merrie bij vergelijk, dan is dat een heel verschil. Ze verschillen maar 11 dagen, maar zij is juist erg in ontwikkeling nog. Sterker, heb nog een 3 jarige merrie ook nog en zelfs die moet ook nog veel meer 'paard' worden. Denk dat bij pony's wel wat gebruikelijker is dat ze al vlotter volwassen ogen dan bij paarden.
Die kleur van Dock ! Pony’s zijn naar mijn gevoel ook vaak sneller ‘af’, al is Lilith daar erg laat in. Haar moeder leek op 2 jaar gewoon al volwassen.
Hij is knap, Yvonne! Wordt vast komend jaar nog veel knapper.
Lieve veulentjes , hoe gaat het met beide veulens nu?
Ook hier nog gefeliciteerd met Auryn!
Camyro ziet er super uit! Echt tof dat hij zo allround is.
Lilith en ik doen rustig aan grondwerk. Ze is zoveel flinker dan mijn haflinger van 8 die al veel langer met grondwerk bezig is
Aan Vienna haar been is nog een mini plekje te zien. Maar ze kan mooi show verkopen in de wei, en niks te zien dan . Laten we hopen dat dat de komende 20 jaar zo blijft.
Auryn zit in een héle mooie fase. Knap ding!
Ine23
Geplaatst: 29-05-19 10:02
Fijn dat het ook zo goed gaat met Vienna! Idd, hopelijk een leven lang zo verder
Knappe knappe Auryn
Lilith is wel fel verbeterd daarin ja... vroeger heette ze Smellith voor een reden
Wat zijn ze knap allemaal! Ik kan niet wachten tot die van mij zo groot is
Dieuwke_
Geplaatst: 29-05-19 17:28
Danomar krijgt een brilletje
Binau
Geplaatst: 29-05-19 18:22
Danomar begint al met verharen Volgens mij hoef je je niet druk te maken, gaat vast een hele knappe man worden! Ga je eigenlijk met hem naar de keuring?
Smellith Oké, ze is dus niet altijd zo schoon hahah!
Heel blij dat te horen Suzzy! Vienna heeft genoeg pech gehad in haar jonge leventje.