Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cindy1000

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:49

Suuuper @ titsia & izzy.
Flo'tjes gaan weer goed :D

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:56

Hallooo!
Gefeliciteerd met de resultaten !! :) Toppers!

Nou ik had gisteren een onderlinge wedstrijd, voor het eerst M2 gestart om te oefenen.
Ik had de proef nog niet met mijn moeder geoefend, hadden we niet echt tijd voor gehad.
Nou meneer was weer helemaal onder de indruk van de mooie versierde bak waar hij elke donderdag avond komt... Tjah als alles veranderd is, is het wel heel raar natuurlijk!
Dus hij was helemaal gestresst, dus ik was er niet met mijn hoofd bij, was alleen met hem bezig.
Op een gegeven moment moest ik afwenden en achterwaarts, en dan moest ik rechts en A aanspringen. Maar mijn moeder liep achter met voorlezen (volgens mij) Ik wist nog wel een stukje wat ik moest rijden maar daarna niet meer haha.. dus we waren de weg kwijt en mijn moeder ook.... :')
Dus ik heb maar afgegroet en nog lekker de baan door gereden, want ik was als laatste dus dat kon nog wel even.
Haha wat een blunder, en de hele kantine zat ook nog eens vol met bekenden :o

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:37

Xsander schreef:
Hallooo!
Gefeliciteerd met de resultaten !! :) Toppers!

Nou ik had gisteren een onderlinge wedstrijd, voor het eerst M2 gestart om te oefenen.
Ik had de proef nog niet met mijn moeder geoefend, hadden we niet echt tijd voor gehad.
Nou meneer was weer helemaal onder de indruk van de mooie versierde bak waar hij elke donderdag avond komt... Tjah als alles veranderd is, is het wel heel raar natuurlijk!
Dus hij was helemaal gestresst, dus ik was er niet met mijn hoofd bij, was alleen met hem bezig.
Op een gegeven moment moest ik afwenden en achterwaarts, en dan moest ik rechts en A aanspringen. Maar mijn moeder liep achter met voorlezen (volgens mij) Ik wist nog wel een stukje wat ik moest rijden maar daarna niet meer haha.. dus we waren de weg kwijt en mijn moeder ook.... :')
Dus ik heb maar afgegroet en nog lekker de baan door gereden, want ik was als laatste dus dat kon nog wel even.
Haha wat een blunder, en de hele kantine zat ook nog eens vol met bekenden :o

Wat jammer Xsander, maar het was maar onderling. Dus je kan nog even oefenen voor officieel :) !

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:01

Jammer Xander.. maar daar zijn onderlinge wedstrijdjes ook wel wel een beetje voor! :P

Vorige week is een meisje bij ons op het paardenhotel geweest om te filmen voor haar opleiding dierverzorging.
Resultaat is erg leuk geworden afgezien van mijn flut presentatie talent :Y) met ook een mini rol voor mijn flo haha.. vanaf 3.18 :D

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:13

Leuk hoor dat filmpje :) ik vind dat je het netjes en duidelijk hebt verteld hoor!!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:42

Haha dankje Elvira, het blijft toch altijd gek om naar jezelf te kijken haha :P

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:49

Ja en je stem is dan ook altijd zo raar ;) haha Ik ben gisteren weer gefilmd toen ik voor de 4e keer op mijn merrie zat (heb nu op beide handen gedraafd :) ) en als je dan je eigen stem terug hoort klinkt dat altijd zo anders!

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 15:31

Hoe is het met de Flo'tjes en hun baasjes?

Net filmpje hierboven :)

Voor mij en mijn Flo begint het zomerseizoen volgend weekend.
Een beetje spannend, want ik weet niet hoe hij zich gaat gedragen in de buitenpistes

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:23

Mijn flo gaat redelijk, heb komende zondag weer wedstrijd!
en ik ben erachter gekomen dat caroussel rijden zijn roeping is :P dan wordie toch ineens vlug haha

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:41

Mijn flo wordt steeds dikker :+

Ze staat nu al 3 maanden stil door winter weer en doordat ik zelf niet kan rijden door een wond die moet genezen.
Heb er in 2 keer opgezeten in die maanden en ben van de week wel weer begonnen met longeren..
Dat wordt weer flink opbouwen straks! :\

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 12:12

Halloo dames!
Hier gaat het wel redelijk goed, alleen hij schrikt de laatste tijd echt OVERAL van, vooral als het hard waaid.. pfff moet me dan echt inhouden om niet boos op hem te worden.
Volgend weekend hebben we onze eerste buitenwedstrijd, dus ben benieuwd.. hopen dat het wind stil is haha :')

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:06

Hoe was de eerste buitenwedstrijd?
Bij mij niet zo goed, ik ben gevallen tijdens het losrijden :P gelukkig wel niet te erg en ik heb mijn proef nog gereden

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:14

ai History_!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :P
Zie je al blauwe plekken of valt het mee?

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:52

Hij kan nogal overactief zijn :P ik stapte op en nog voor ik deftig in mijn zadel zat, begon hij heel het terrein rond te bokken. Toch maar even langeren in het vervolg :P

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:48

Ik heb 20 april mijn allereerste wedstrijdje gepland met mijn Flo'tje. We zijn inmiddels een maandje verhuist naar een luxe stal met 2 binnenbanen. Dus ik kan lekker op bekend terrein gaan starten. Ben benieuwd!

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:58

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:09

Gefeliciteerd Izzy! Mijn Flo'tje deed het ook super onze eerste wedstrijd! 2x 2e met 188 en 184 punten.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:26

Citaat:

Haha gaaf hoor! Die kan je idd wel 1 op 1 leggen!

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:28

Super zeg voor je eerste wedstrijd Heukeltje! Al meteen succes!

Ja ze heeft echt de Flo looks :) Vond het wel grappig om te zien, nu hopelijk nog qua sportprestaties ook daar geraken := Gek wel hoe sommige paarden echt bijna evenbeeld van 1 van hun ouders kunnen zijn. Maar ja, dat is met mensen ook zo natuurlijk.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:58

haha leuk!
De meeste flo's lijken niet zo veel op elkaar als je ze zo langs elkaar zet in het topic.. behalve dan qua sport prestaties want dat doen ze zo te lezen allemaal wel goed! :-P

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:52

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* mijn 2e wedstrijddag gehad! 2x eerste plaats 198 en 195!! Tellen staat na 2 wedstrijddagen al op 6 winst!! Super blij met m'n Flo'tje!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:18

* Komt toch weer even om het hoekje kijken ;)*

Jullie gaan super goed met jullie flo'tjes zie ik wel! Ontzettend gaaf!

De training met mn nieuwe knapperd gaat ook steeds beter. Even de tijd moeten nemen om me voor haar open te stellen, omdat ik nog zoveel verdriet had van Floyd.
Maar tis nu echt mn vriendinnetje :D

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:18

Wat fijn dat je nu kan genieten van je nieuwe paard. Zal best lastig zijn geweest voor je!

Mijn merrie is nu echt drama trouwens. Is ineens veranders in een onhandelbare heks onder het zadel. Zo hengstig als nu is ze nog nooit geweest! Pfff

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:29

Wat fijn om te horen Romanoff!!
Het is altijd heel verdrietig om je paard te laten gaan. Knap dat je nu weer helemaal het plezier terug hebt met je nieuwe vriendje!

Gefeliciteerd Heukeltje! Nette punten binnen gehaald dat wordt alweer bijna promoveren haha! :D

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:24

Super van je winstpunten op zo'n korte tijd Heukeltje! Minder dat ze nu zoveel last heeft van haar hengstigheid :(:)
De mijne daar merk ik voorlopig niets aan qua rijden als ze hengstig is, hopelijk blijft het zo!

Fijn dat je toch weer een tof paard gevonden hebt Romanoff! Lijkt mij ook heel moeilijk om een paard te moeten laten gaan. Maar hopelijk kan je nu nog lang genieten van je nieuwe vriendin!

Mijn Flo'tje deed het ook weer super de laatste wedstrijd, een A-proef (zoals die duitse proeven denk ik) gelopen en 71,36% gekregen en gewonnen, reeks met 30 combinaties. Heel fier dus weer :) Nog 1x op dat niveau starten en daarna waarschijnlijk de overstap maken naar het volgende niveau, spannend wel! Maar ze pakt super aan.