Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(of broertje)
Het is echt een bizar gevoel waarvan ik (gelukkig) niet wist dat het bestond. Maar voor mijn vader ben ik heel erg opgelucht dat zijn lijden voorbij is, dat is het belangrijkste
Cynthia82 schreef:Dankjewel meidenHet is echt een bizar gevoel waarvan ik (gelukkig) niet wist dat het bestond. Maar voor mijn vader ben ik heel erg opgelucht dat zijn lijden voorbij is, dat is het belangrijkste
![]()
Tiwi, kan je deze foto ook nog even grondig onderzoeken?
[ [url=m/1EI787.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zal de komende tijd nog wel zwaar zijn, neem lekker de tijd ervoor om alles te verwerken he.
Tis aan de vroege kant, maar weet je al een naam? 
Lekker mak voor later 
dat op springen staat. Marjolein gebeld voor het bestellen. Heb daarna nog lang met haar aan de hand gestapt en ze werd alerter.
gelukkig is het weer goed nu

ZwarteHeks schreef:@Cynthia82
Jeetje, heel veel sterkteZal de komende tijd nog wel zwaar zijn, neem lekker de tijd ervoor om alles te verwerken he.
En gefeliciteerd met je (hopelijke) merriebaby!Tis aan de vroege kant, maar weet je al een naam?
Mijn merrienaam van dit jaar staat nog en voor een bepaalde kleur (ook in merrievorm) heb ik ook een naam 
gelukkig voelt ze zich weer ok en veel plezier op het wachtbankje met Jenny. Is het niet heet op dat bankje?
Die is zeker groot zeg! 
Echt, ik ben zo blij met die knappe pony.