haha breedte ook ja? Bij mij wel iets maar ze is niet snel dik te krijgen. Van het weekend weer voor het eerst gereden sinds de 'winter stop' en nu heb ik toch spierpijn! en volgens mij ook een beetje beurse zitbeen knobbels haha... nu merk je pas hoeveel spieren je gebruikt om beetje fatsoenlijk op je paard te zitten!
Ja maar je moet maar in mijn profiel checken hoe ze was als ze toekwam, ok is ook vet bij, maar ze was gewoon een beetje een laatbloeier ook, dan operatie spieren weg etc
Die van mij is ook een laatbloeier, hij is heel lang jeugdig geweest en was als driejarige net 1.60m denk ik. Nu is hij zeker 1.68m, misschien inmiddels wel wat groter.
Kaaaren
Geplaatst: 10-03-13 22:24
Ladies het is stil hier!
Hoe is het met jullie flow's?
Hier nog een filmpje van twee jaar geleden en met mooi weer van florencio himself Wanneer word het nu eens voorjaar?!
Heb normaal komende zondag terug mijn eerste wedstrijd, toch best wat spanning na mijn valpartijen van vorig jaar... Marja hier geven ze weer flinke sneeuwval ben benieuwd
Mijn Flo'tje heeft het weer super gedaan dit weekend, geen ideale voorbereiding voor de wedstrijd, vrijdag gewoon aan de longe en zaterdag gaan wandelen aangezien de piste niet goed lag om te trainen door de vele regen die gevallen was. Maar zondag fijn kunnen inrijden en erg fijne proef gereden, ze deed het echt super. En we werden ook nog eens beloond door de jury met 74,5% en een 1ste plaats! Heel blij dus en fier op mijn supermerrie
Ik hoop echt dat die sneeuw wegblijft Titsia, heb er geen zin in De winter mag wegblijven nu!
Oh zo zonnig in dat filmpje, was dat nu ook maar het geval
Mijn Flo deed het ook heel goed dit weekend Eerst proef hebben we gewonnen In de tweede proef hadden we ook mooi 70% dus ik ben heel tevreden 1 april begint hier het zomerseizoen, ik kijk er al naar uit!
Izzy19 (sorry, ik ken je naam niet): proficiat ben je in Hulsterlo gaan rijden?
Ik heb deze winter ook wat HROV gereden, maar nu toch maar terug VOR omdat dat toch veel scheelt in reistijd
EL4a1990
Geplaatst: 11-03-13 17:33
Pff ben dit weer zoooo beu, had mijn winter kleren al bijna achterin de kast liggen maar helaas! en het waait vandaag ook wel zooooo koud brrrr... ik heb 7 april weer wedstrijd, dan is het 4 maanden geleden dat ik weg ben geweest.
Wel inmiddels 3x op mijn 2,5 jarige merrie gezeten en al gedraafd haha ben zo trots! die is van zhivago, en zeker geen laatbloeier (is nu 1,76)
Halloo dames! Gefeliciteerd met jullie mooie resultaten! Ik had vorig weekend ook een wedstrijd. Hij liep eindelijk weer lekker! had 193 en was 4e, met ook nog een 3 ertussen en de 2e 186, kakte hij een beetje in. Heb nu 27 winstpunten, dus moet bijna aan de M2 geloven.. Morgen ga ik onderling M2 proberen, dus ben heel benieuwd!
Hier ook stress!!! Zo dadelijk paardje klaar maken en op wedstrijd slik. Vorig jaar was nogal een rampjaar op wedstrijdvlak (veel afgevallen, veel ZH bezoekjes) dus extra stress nu voor mij...
Merci allemaal, eigenlijk goed verlopen, ze was wel wat hevig, maar ik was ook op van de stress, proefje ging redelijk goed, en eerste plek gehaald met 200 punten, snap er niks van maar hey, alleen maar god zeker?