Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
(sorry voor het lange verhaal) maar ik ben blij en heb ambities gekregen.

Thuis zijn we alleen maar aan het trainen om ontspannen naar de hindernis te rijden. Moet zeggen dat dat wel echt al voor 95% beter gaat.
Bathmen is voor mij 200 km. Dat is me echt even te gek.... en vos is niet heel fijn op de trailer. Afgelopen zaterdag reed een vriendinnetje mee en dan is het nog 5 km ofzo van haar naar mijn stal. Dier heeft de trailer gesloopt.
super leuk om te zien zeg . 
Daarbij kan ik zonder dressuur veel makkelijker zonder groom op pad, en scheelt het zo weer uren dat je op het terrein aanwezig bent.
Hij vindt vosje al niet zo leuk
(Heb het laatste stukje ook in de trailer gestaan met een zweep dat als zij een trap gaf ze een klap kreeg, na 2 keer was dat ook over. Ik hoop dat ze er wat van geleerd heeft)
er zit namelijk helemaal niks in
had om wat ruimte te besparen alleen springzadel meegenomen. Dat is ook nog best lastig om daar op te dressuren.
zin in!
(wel dus over 4 dagdelen verspreid, en gelimiteerde losrijtijd van de deelnemers. Dus ik rij hem los, dan mag ruiter 1 5 minuten stappen, dan 5 minuten gewoon losrijden en dan 5 minuten de proef. Dan ruiter 2 er op, weer 5 minuten stappen, dan 5 minuten gewoon en dan 5 minuten de proef. Zo dan 3 ruiters per keer. Dus zeg 2 keer per dag anderhalf uur lopen of zo)

haha we hebben nieuwbouw huis gekocht en word nu dus gebouwd

knappe Krack
maar hij helpt nog wel. Wel leuk dat we wekelijks even sparren wat goed gaat, wat ik voel en wat ik anders zou willen en hij die het er mee eens is of niet en met tips en oefeningen komt. Erg leuk!
instappen was er niet bij en oh wat liep ze fijn! Zo ontzettend fanatiek.