Ik reken altijd 335 dagen want dan zijn ze precies 11 maanden... Maar ja iedereen doet het anders denk ik
LDRD staat flink spanning op is net een steen en de puntbuik dat kan toch niet lekker liggen, een stro bedje ligt lekkerder
Zo blij met deze knapperd!! Hij is nu bijna 3, 1.60m en hij wordt deze zomer of in de herfst beleerd. Ben zo benieuwd!
Dankje! Hij komt uit een springgefokte merrie, Tygo x Grandeur en de bedoeling is dat ik hem allround ga gebruiken (in de sport). Dit is zijn moeder:
Hij is mooi Kelly! Benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen.Dock ziet er ook goed uit!Vienna is inderdaad al bijna net zo groot als mams Ik ben benieuwd naar haar half broertje/zusje van Cas.Wat is die al groot geworden yvonne! Is hij goed hersteld van zijn castratie? Hij was klophengst toch?Auryn schiet enorm de lucht in nu ze op het gras staat. Kontje kriebelen is nog steeds erg lekker
Knap kind heb je daar evita.Ja hij is goed hersteld. Was wel wat afgevallen van zijn operatie.maar loopt nu lekker in de wei. Ember was een klophengst inderdaad.
Gefeliciteerd mooi blesje! Hij is echt apart donker Kelly! Zo licht geboren.. Maar wel mooi die appeltjes.Mooie foto's Evita3