maestro! (contango x joost x abgarxx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnoukSem

Re: maestro! (contango x joost x abgarxx)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:56

Leuke veulens Satinka!
Ik reed pas in het weekend langs Belvedere en zag Twan heerlijk met Maestro buiten stappen. Lange teugel, hond mee, heerlijk. Wat geweldig dat je gewoon met zo'n 'dekhengst' buiten kan rijden, bewijst wel weer hoe goed dat karakter is. Hoop dat hij dat bij mijn veulen ook door gaat geven, is wel nodig! Unique begint al goed gevuld te raken in de flanken, komt omdat het haar 2e veulen is natuurlijk, maar wel leuk om te zien...

hildatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:04

twan moet nog een keer scannen zitten er misschien twee op ben bezig om een stal bij te bouwen renske heeft een pony gekregen superbraaf stm 1.55 volbloed arabier x new forest kan hier mooi mee verder tot datsja en evie zo ver zijn groetjes

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 09:22

wat is het stil hier :D
zal vandaag even nieuwe foto s maken van easy hij is zooo mooi geworden :D :9

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 13:18

vandaag weer wat nieuwe foto s gemaakt van m n lekkere man :D
issie niet knapppp :D

wie volgt? want er zijn veel te weinig foto s hier:P

Afbeelding
Afbeelding aaaaaaahhh lief he :D
Afbeelding
Afbeelding

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 13:23

AnoukSem schreef:
Leuke veulens Satinka!
Ik reed pas in het weekend langs Belvedere en zag Twan heerlijk met Maestro buiten stappen. Lange teugel, hond mee, heerlijk. Wat geweldig dat je gewoon met zo'n 'dekhengst' buiten kan rijden, bewijst wel weer hoe goed dat karakter is. Hoop dat hij dat bij mijn veulen ook door gaat geven, is wel nodig! Unique begint al goed gevuld te raken in de flanken, komt omdat het haar 2e veulen is natuurlijk, maar wel leuk om te zien...

nou het bewijs hoe braaf hij is ; karen ging rijden en charlie (nichtje van 5) voorop, hebben ze piaf, passage , pirouetjes, wissels gedaan alles GEWELDIG hahahahahha

en ik ben vd week met m naar t bos geweest *\o/* als je een relaxed bosritje wilt maken moet je op hem gaan kijkt echt NERGENS naar :D

AnoukSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 08:52

Wat een kan veulen Esther! Hele leuke aftekeningen zo en een mooie maat! Ik zal eens vragen aan Twan of ik een relaxed bosritje mag gaan maken op hem dan haha

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 18:06

vanaf morgen hebben we 2 maestro tjes op stal :D:D:D mijn rousseau veulen die ik hou, krijgt extra als vriendinnetje, een maestro x abantos, uit die moeder heb ik ook 2 rhodiums gereden:)

en dan gaat easy volgende week zat. naar zijn nieuwe huis ... Y;(

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 16:49

joepiiiee 2 maestro s op stal :D
het was wel een stress dag zeg pfffff, eerst kwam extra (de maestro) en dat vond enjoy (mijn rousseau)niet zo leuk haha toen ging de moeder van enjoy weg dat was gillennnnn heel de dag en nu staat easy (mijn maestro natuurlijk :D ) ook nog is in een andere box NAAST zijn moeder, omdat hij dan volgende week weg gaat o o oooo wat een stress .. arme paardjes :(

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 19:10

howwwwwwwwwwwww :(:(:( easy heeft vannacht met zijn hoofd vastgezeten in het voerluik (hoe die dat doet mag joost weten)
nu is heel zijn kop kapot (heel veel haar eraf) en heeft hij dikke kaken :( en meneer moet eigenlijk zat. naar zijn nieuwe huis!:( hoowww

AnoukSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:20

Jeetje die onhandige veulens toch ook! Balen dat het nu net op dit moment gebeurd! Sterkte ermee!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 10:02

toppunt van makkelijk zijn; fok/neem een maestro veulen!! hahahah omdat hij een dikke kaak had en een beetje een dik beentje heb ik gister gekoeld, een koolpack met bandage om zijn been en om zijn hoofd gebonden hahahahah en dat zonder halster nou ik weet t niet maar denk niet dat dat bij ieder veulen kan :D:D
overigens gaat het al stuk beter, ok het ziet er niet heel netjes uit maar kaak is dun been ook, temp is goed, eet drinkt goed en is fit zat. dus zoals het er nu uitziet krijgt hij alsnog morgen een nieuw thuis...
zal je missen aapie Y;(
vandaag nog even laatste foto s maken..

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 16:16

Y;( ;( easy is naar zijn nieuwe huis :( het ging super goed, in het begin wat druk op de trailer maar daarna hoorde ik hem niet meer hij kwam volledig droog daar aan (stoere man 8-) ) en niet eens hinniken of druk doen daar haha :D hij heeft een vriendje en dat ging allemaal goed :)
gelukkig word ik zo nu en dan nog eens op de hoogte gehouden dus dat is wel leuk :D
(theo, hij staat niet bij hun thuis, wat verder)

mascha121

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:50

Bij ons is Echtwel ook van zijn moeder af en staat nu samen met Enjoy in een stal. Ze waren binnen een paar minuutjes al dikke vriendjes.

sandradeboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:29

Via, via via kom ik uit op Maestro en lees met veel plezier dit topic. Ik wil mijn Rousseau laten dekken, maar kan nog maar geen beslissing maken welke hengst.
Maestro komt iig op mijn shortlist :-).

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 14:43

heel goed sandra heel goed ;) hihihi lees de reacties hier maar, vooral over het karakter ;)
hier bij belvedere hebben we nu weer een groepje nieuwe veulens en 1 heeeel goede, maestro uit een krack c die kan echt super lopen echt leuk :D

sandradeboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:53

@essie; hai!
Het is ook zo lastig om te kiezen. Mijn merrie is een klassiek type in exterieur, maar heeft wel karakter (geloof dat de Rousseaus daar zo langzamerhand ook bekend om gaan staan). Ze is wat eenkennig en als jong dier een onzeker en ril paard. Als ze je 1x vertrouwt gaat ze voor je door het vuur. Het blijft wel een dame, want ze is superintelligent. Jazz of ander 'ingewikkeld' bloed is voor mijn merrie dus geen optie. Ook vind ik Maestro interessant ivm het Contango bloed en de Joost/Abgar afstamming, (waar vind je dat nog). Verder WIL (:-)) ik front en een paard met een super galoppade en achterbeen gebruik. Veel wit is op de koop meegenomen.
Maar ben een echte wikker/weger en kijk ook naar naar Duitse hengsten. Vind daar alleen het achterbeen gebruik niet altijd halleluja en je hebt niet altijd een 'vol' papier.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 15:00

haaii :D zo komen we mekaar overal tegen he haha
ja klopt ik vind de combi contango joost ook super mooi en ben zowiso weg van contango s
mijn veulentje staat ook in dit topic moet je maar even kijken, kan echt super bewegen en heeft een droom mooie kop :D
heb hem helaas afgelopen zat. naar zijn nieuwe huis gebracht :( (kan helaas niet alles houden) maar ze zijn echt zooo makkelijk, leg er zo een shabrakje op en kon zijn voetjes zelf vijlen zonder hem vast te zetten, wormenspuit geven zonder halster en al een bandage om zijn been gebonden haha echt leuk als je er alles mee kan doen, zijn moeder is onder het zadel wel heel makkelijk maar in de omgang wel best druk gelukkig was hij heel relaxed maar absoluut geen dooie! :D

ps, weet wat je bedoeld met achterbeen bij de meeste duitsers :( bij maestro is het geen spektakel maar gebruikt hem super goed, en heeft natuurlijk een super galop *D ik zal is proberen of ik voor volgende week is een foto van die maestro krack kan maken

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:08

hee.
wat leuk, die maestro is echt super..
echt een hele brave en lieve hengst.
heb een paar dagen op die stal gewerkt
en hij vind echt alles best. (echt een goed sul)

alleen wat jammer dat er niet zo veel mense met foto`s melden.
ben igg ook wel benieuwd naar zijn nakomenlingen.

sandradeboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:09

Leuk, hoe meer film/videomateriaal hoe beter/leuker!
Die hengst van jou, das wel een hele mooi hoor!

NB heb je recent bewegend beeld materiaal van Maestro zelf? Heb de DVD al opgevraagd.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 15:11

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:19

geen flauw idee
heb daar maar ff gewerkt.?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 15:20

o :) hoe heet je dan? en wanneer heb je hier gewerkt dan

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 15:21

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:22

wendy ene heb er denk een jaartje terug gewerkt?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 15:23

dan moet ik je kennen maar..... :+ sorry weet t ff niet meer hahahaha