Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnoukSem schreef:Leuke veulens Satinka!
Ik reed pas in het weekend langs Belvedere en zag Twan heerlijk met Maestro buiten stappen. Lange teugel, hond mee, heerlijk. Wat geweldig dat je gewoon met zo'n 'dekhengst' buiten kan rijden, bewijst wel weer hoe goed dat karakter is. Hoop dat hij dat bij mijn veulen ook door gaat geven, is wel nodig! Unique begint al goed gevuld te raken in de flanken, komt omdat het haar 2e veulen is natuurlijk, maar wel leuk om te zien...
als je een relaxed bosritje wilt maken moet je op hem gaan kijkt echt NERGENS naar

) ook nog is in een andere box NAAST zijn moeder, omdat hij dan volgende week weg gaat o o oooo wat een stress .. arme paardjes
:D
easy is naar zijn nieuwe huis
het ging super goed, in het begin wat druk op de trailer maar daarna hoorde ik hem niet meer hij kwam volledig droog daar aan (stoere man
) en niet eens hinniken of druk doen daar haha
hij heeft een vriendje en dat ging allemaal goed 

.
zo komen we mekaar overal tegen he haha
(kan helaas niet alles houden) maar ze zijn echt zooo makkelijk, leg er zo een shabrakje op en kon zijn voetjes zelf vijlen zonder hem vast te zetten, wormenspuit geven zonder halster en al een bandage om zijn been gebonden haha echt leuk als je er alles mee kan doen, zijn moeder is onder het zadel wel heel makkelijk maar in de omgang wel best druk gelukkig was hij heel relaxed maar absoluut geen dooie! 
bij maestro is het geen spektakel maar gebruikt hem super goed, en heeft natuurlijk een super galop
ik zal is proberen of ik voor volgende week is een foto van die maestro krack kan maken
deze zijn van vorrig jaar en hebben wij ook wat van op stal staan
onderste link is/was mijn maestro tje