he kim, weer een future fan erbij.. leuk en welkom!! Mijn paard is een Future x Farmer, dus heeft wel wat weg van de bloedlijn van jou oude paardje..
Gister wedstrijd gehad.. Had eigenlijk geen zin.. pff zo druk, hebben net een huis gekocht, dus verbouwen, werken en Vasco natuurlijk!! Dacht het is al betaald dus ga maar gewoon.. Hij ging erg lekker, heb were genoten.. Alhoewel de proef absoluut niet vlekkeloos ging, gaf de jury ons toch de 2de plaats met 198pnt, totaal niet verwacht maar super vet!! en super blij natuurlijk!!
willem_roxan
Geplaatst: 23-08-10 10:09
ik heb ook een Future afstammeling genaamd Wozor. hij is ehct een prachtig paard en heel fijn om te rijden. hij is ook echt een reus zo'n 1.76m
Aurelius
Geplaatst: 03-09-10 11:18
Ik heb ook een knappe zoon van Future. h]Het is een ruin van 5 jaar erg lief en knuffelbaar. Het is een bink van 1,72 is een KWPNER en hij heet Marcus Aurelius
paardegek70
Geplaatst: 24-09-11 20:34
hallo sorry dat ik hier zo maar binnen val maar heb ook afstaming van future op proef nu ken iemand dit paardje of weet iemand wie hier de eigenaar van was.. hij heet vieiri en heeft de afstaming future x landeur hij is in bunde gefokt en in de buurt gestaan. wie kan mijn verder helpen. hoe zijn die paardjes met rijden en in omgang heet of juist koel heb niet zon verstand van zijn stamboom. http://www.mijnalbum.nl/Foto-CLILQGB8-D.jpg
jan_ineee
Geplaatst: 20-10-11 21:23
Ik heb ook een zoon van Future Zij naam is Zuture V.
Lekker lang lijf en vooral groot! 1.80. Hij heeft echt een super karakter. Echt een grote goedzak en vooral superlief met kinderen.
Hij heeft op 5 jarige leeftijd M1 met winstpunten gelopen. Ik heb hem nu 2 jaar en we gaan in Januari ons dressuurdebut maken