janischka schreef:Dag lieve mensen!!
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld, omdat ik graag de verhalen volg van andere Willem-kids. Ik heb zelf een merrie van hem uit een Jazz-merrie. Mijn kleine is van 30 april 2009 en bruinbont van kleur. Uiteraard vind ik het de allermooiste! :-d
Ben ook heel benieuwd of er al jonge willems onder het zadel lopen en hoe dat gaat! Willem word momenteel gereden door een kennis van mij en hij blijkt een behoorlijke bokker te zijn! En gezien het bloed van moeders kant kan ik volgend jaar wel wat vuurwerk verwachten??
Groetjes!!
PS. ik wil graag een fotootje erbij zetten..maar hoe moet dat??
hoi janischka
wat een mooie combinatie (op papier dan, heb nog geen foto gezien) heb altijd geroepen dat ik willow ook wel op een jazz merrie zou willen zien (dus.........
)
Willow heeft het eerste half jaar echt geen pas verkeerd gezet, was echt een braaf schaapje, maar brave paardjes worden ook een keertje stout!!!
hij is nu in een fase van puberen en uitproberen en ja dan kan hij ook aardig bokken en stijgeren, nog niet zo goed dat ik op de grond ben beland maar hij blijft oefenen
nee zonder gekheid, hij heeft 3 keer echt het beest uitgehangen, maar ik heb (gelukkig) gewonnen door te blijven zitten en nu is het weer zo goed als over, hij wil nog wel eens als ik net opstap zich heel erg spannen maar meestal blijft het dan daarbij en blijft hij met 4 voetjes op de vloer.
maar duidelijk is dat hij het niet van een vreemde heeft.
verder is hij met rijden echt super braaf, wil graag, kan met andere paarden in de bak en geeft daar helemaal nix om, ook niet met hengstige merries.
dus ben nog steeds erg blij met hem:))