Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AronenLoutje schreef:Knap paard ook zeg! Mooie galoppade zo te zien! De mijne heeft zaterdag 97 punten gehaald op de prinsenstad, hadden er van mij meer mogen zijn want hij liep echt fijn maar gemiddeld overal een 7 voor dus toch wel tevreden en hij was erg braaf zo voor het eerst op ander terrein.

SteffieA schreef:Van harte gefeliciteerd Weule!
Mooie punten zeg.
Maar hoezo voorlopig ster? Heb je dan niet gelijk stamboekopname erachteraan gedaan?
weule schreef:nou, ik heb dus gehoord/gelezen dat wanneer de hengst zelf (dayano) in Utrecht is gekeurd, en op cornage is getest, dat de nakomeling daar niet aan hoeft te voldoen. maar ik hoor dus verschillende verhalen. Ga morgen even bellen met KWPN (ze wordt anders ook wel geprokt, daar niet van) maar wel leuk om nu te weten wat ze nu is.

Heb er gisteren na een maand niks gedaan te hebben, weer opgezeten. Wat is het toch een braaf ding! Ze zet echt geen stap verkeerd! Begint af en toe al mooi in de aanleuning te komen dus ben er echt heel blij mee. Nu maar hopen dat het weer een beetje goed blijft. Dan kunnen we lekker verder trainen, wil haar van de zomer uit gaan brengen.