Ik heb wel een foto van Elberton meegestuurd , aar ik heb net gekeken en hij staat er inderdaad niet op. Heb he wel gescand. Zal hem vanavond sturen. Ik wil wel proberen de info te sturen maar dat is dan heel erg onduidelijk. Heel klein. Moet ik even iets op verzinnen om dat groter en duidelijker te krijgen.
Je bent er nog steeds druk mee he? Heb je een leuke vakantie gevierd??
Heb jij toevallig info + foto's over Fax 1 ???? (vader van Farn) En foto's van de "moeder" van Nimmerdor, Ramonaa?? Calypso II ??? (onvindbaar........) Landgraf 1 ??? (onvindbaar......!!!) En Porter (= vader van de merrie Bomara (fam. VDL Sydney)) Israel X = Vader van Inschallah, was niet KWPN he??! Kan ik ook geen foto's van vinden......... snik..... Net zoals Nithard X (= vader van de moeder van Inschallah X)
De merrie Zigeunerin (vader Caletto I) schijnt haar predikaat KEUR PRESTATIE te hebben gehaald in Nederland. Heb je daar foto's van???
En de merrie Eraldine NWP 4856 = KEUR Zijn daar gegevens van ???
volgens mij begin ik gek te worden maar heb van jou op de vorige pagina een mooie foto gekregen van sit this one out maar komt niet overeen met de foto die ik van hem heb
Haaaaa Wechelshof.........!!! Bedankt voor de GOUDEN tip!!!!!! Heb mij flink uitgeleefd daar op die site!!!! Landgraf I Nithard X Calypso II Wahnfried (info klopt niet zou betekenen dat dit paard op 35 jarige leeftijd de sport in ging.............????
Is er ook zo'n site over arabische paarden??? Adonis XX Koridon XX
wechelshof
Adonis xx en Koridon xx niet gevonden....... snik...... Porter kan ik ook nog steeds niet vinden........ evenals Fax I Fantaisiste en Wahnfried (holsteiner) Weinstern en Weingau ook niet........ Ben blij dat ik via Bokt nog wat kan krijgen........ Maar mijn stamboom is nog lang niet klaar. Ach het houd de spanning er een beetje in........
wechelshof
Aaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Maar die stinkerds daar hebben alle foto's opgeslagen als GIF.bestanden en je mag ze niet kopieëren......... Ik kan ze alleen maar opslaan als JPEG.bestanden op mijn pc......
Porter ?????? Ik ben bere benieuwd hoe die eruit ziet !!! Ik heb bijna een hekel aan dit paard gekregen (omdat ik nergens een foto van m kon vinden!) Ik hoop dat het een bruine is..... Koridon staat hier al op toch??? Of heb jij een mooiere foto van Koridon??
Heeeeeeey Wechelshof: Bedankt voor je tip over de hengst Koridon die bij Josilia staat maar de naam Koridon komt NET NIET in mijn scherm.... Ik kan hem dus niet aanklikken....... En Farn is al Preferent verklaard (bij jou staat keur) Pittige merrie onder het zadel geweest zeker? Josilia ???