Ik ga is kijken of ik wat foto's van hem heb van toen hij ongeveer 1 jaartje was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar al goed dat je dan naar een andere stalling bent gegaan... maar als hij nu vrolijk is en goed in de rui staat, dan ben je goed op weg he, dan komt het vast helemaal goed, hij is nog jong, met de juiste verzorging kan hij misschien wel helemaal recupereren en merk je er later helemaal niets meer van , ik hoop mee alvast. Ik vind het leuk om te zien hoe die uppie's toch allemaal echt wel iets van mekaar weghebben!
) en Brando kreeg het op z'n luchtwegen. Heeft ons wel wat moeite gekost om die 4 paarden van dat virus af te krijgen maar ze zijn gelukkig allemaal helemaal goedgekomen.

Clouwdy schreef:@ Jamestina Wat een mooie dame zeg!!! Herken er wel iets in van mijn Upper-Class.. Met hem gaat het ook goed! Hij staat lekker in de wei en doet het prima! Zo slecht dat hij begin van de winter was.. zo goed doet hij het nu en loopt hij als 4e in de groep (van 9 hengsten)..
Heel veel plezier met je paard!!
jamestina schreef:Clouwdy schreef:@ Jamestina Wat een mooie dame zeg!!! Herken er wel iets in van mijn Upper-Class.. Met hem gaat het ook goed! Hij staat lekker in de wei en doet het prima! Zo slecht dat hij begin van de winter was.. zo goed doet hij het nu en loopt hij als 4e in de groep (van 9 hengsten)..
Heel veel plezier met je paard!!
Leuk dat het goed gaat met je kleine jongen.
Gewoon de tijd geven en dan komt het allemaal goed met hem

wenny1983 schreef:heey wat leuk ik heb sinds een paar dagen ook een 2 jarige upper class merrie alleen ben ik helaas niet zo goed met foto's plaatsen hier
XMaaiike schreef:kom hier ff binnenvallen, lees soms welles wat of even foto's kijken.
grappig om allemaal kleinzonen en dochters te zien van mijn paard
XMaaiike schreef:kom hier ff binnenvallen, lees soms welles wat of even foto's kijken.
Hahaha... nee hoor... daar rij ik niet goed genoeg voor! Wat een super mooi paard is het! Heel veel succes met hem.. maar dat komt denk ik wel goed zo te zien!! wenny1983 schreef:@ jamestina het is een 2 jarige merrie van upper class x De Saint Urus d'Olympe ze meet nu ongeveer 163 en is vos schabrak bont
jamestina schreef:XMaaiike schreef:kom hier ff binnenvallen, lees soms welles wat of even foto's kijken.
Leuk dat je in het bezit bent van de opa van mijn paard.
Is hij fijn te rijden. Ik hoor best veel verhalen dat het geen braaf paard is en dat zijn kinderen niet altijd makkelijk zijn.
Maar als ik dan mijn upper-class merrie vergelijk met de verhalen, snap ik daar niets van. Mijn merrie is erg braaf en een zeer lief paard.
je kunt der alles meedoen. m'n kleine zusje tilt zo z'n benen op en hij vindt alles wel best 
_Ivana_ schreef:hoi allemaal!
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een Upper-class nakomeling. Namelijk de upper-class x ulft merrie genoemd op de eerste en 2e pagina. De foto's zijn helaas niet meer te zien. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er als veulen uit zag. Ze is inmiddels 4 jaar, en inderdaad groot geworden, ruim 1.74 nu. Maar erg grof (nog?) niet. Daarnaast heeft ze een heerlijk karakter.
Ik vind het erg leuk om al jullie verhalen te lezen!