Ik ben sinds vorige week in bezit van een 2,5 jarige Desperado x Chronos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dawson123 schreef:Wat een leuke Desperado's allemaal!
Ik ben sinds vorige week in bezit van een 2,5 jarige Desperado x Chronos
[ [url=m/SdEvC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dOXF49.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dawson123 schreef:O die van jullie zijn dus ook zo super relaxed? Wij zijn vandaag met echt harde wind gaan wandelen buiten maar het interesseert hem echt niet zo bizar
noorbeek1234 schreef:Dawson123 schreef:O die van jullie zijn dus ook zo super relaxed? Wij zijn vandaag met echt harde wind gaan wandelen buiten maar het interesseert hem echt niet zo bizar
De mijne is ook zo braaf. Ongelooflijk.
Niks kijkerig of ril! Heel enthousiast en werkwillig. Is nu helaas aan het wisselen dus eventjes rustig aan
[***] schreef:[ [url=m/PUX3dZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sinds afgelopen zaterdag staat onze man op stal voor de winter.
ik ga elke dag met hem wandelen en hij is zo super braaf nergens van onder de indruk. Of het nu donker is of licht. auto's of bussen het maakt hem niets uit.
[***] schreef:Dawson123 schreef:O die van jullie zijn dus ook zo super relaxed? Wij zijn vandaag met echt harde wind gaan wandelen buiten maar het interesseert hem echt niet zo bizar
Dat hadden wij van de week ook met die storm hij liep vrolijk mee wel overal naar kijken maar gaf geen kik
Dawson123 schreef:Pieneliene : Ja op de foto's was hij nog hengst al moet ik zeggen dat hij tot nu toe vrij minimaal is ingevallen kwa bestiering van zijn hals gelukkig, zal ook wel stukje van zijn bouw zijn.
Ik ben ook net zoals jij ook benieuwd hoe de andere knappe desperados onder het zadel zijn en in het algemeen als ze wat meer aan het werk zijn. Tonen ze dan wat meer pit dan aan de hand bijvoorbeeld?