Off topic...Wat een geweldige Ava heb jij rivaldo
echt TE grappig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
echt TE grappig
maar ook een paard waar je ECHT iets aan hebt als je hem eenmaal voor je gewonnen hebt.
!
. Volgens mij de beste proef tot nu toe gereden maar de jury vond dat niet
Staleigenaresse/instructrice vertelde dat de jury van chique paarden houdt en ze van tevoren al wist dat ik geen punten zou rijden... Nouja alleen maar een motivatie om te zorgen dat ze de volgende keer ECHT niet om mijn klassieke paardje heen kunnen. Kreeg wel applaus van het publiek (okee 7 personen maar toch
) en zelfs de "concurrentie" complimenteerde me nog met mijn stoere paard. Ik zat ook echt met een grote grijns op m'n paard, zo machtig voelde hij aan. Echt een Powerhorse. Nog steeds 5 winstpunten uit 3 wedstrijden dus best tevreden met mijn karreknol
. In oktober een SGW training en een Tripalon gepland, even geen dressuur maar lekker uit z'n plaat om een fris koppie te houden!
wel braaf, maar is niet door iedereen zomaar te rijden! Volgende maand voor het eerst schriktraining, ben heel benieuwd, aangezien mevrouw zoiezo een abbonement heeft op bak kabouters en maar heeeeeeel weinig voor nodig is om haar met dr staart plat over de rug door de baan te laten gaan!

Mijn moeder ging vandaag met hem naar de kliniek (ik ging niet mee omdat ik op school zat helaas). Maar toen ze terug kwam had ze zeker een grote verrassing voor me
. Atleet hoeft geen gips meer en de breuk is weer heel, hij mag nu elke dag een paar x een stukje lopen, als hij dan na een week ofzo nog normaal loopt en nergens last van heeft mag hij in een klein stukje weiland staan. Wel afgezet dus zodat hij niet hele kilometers kan rennen zoals meneer anders doet. Dan moeten we over ongeveer 4 tot 6 weken nog een keer terug naar de kliniek voor controle en dan is het kijken wat we dan te horen krijgen...
OP naar het volgende positieve nieuws