Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Myca schreef:Er komen weer een paar leuke paarden langs.
Wat voor veulentjes geeft jouw Iris Newt?
Myca schreef:Er komen weer een paar leuke paarden langs.
Wat voor veulentjes geeft jouw Iris Newt?
@Marijkeee, wat zit er nog meer achter jouw witbeen? Dat wordt wel een joekel!
@Lithya "Kan goed springen maar vergeet de ruiter"
Heeeel herkenbaar!
haar moeder is maar 1.75
Onze Indoctro x Goodwill heeft vandaag zn eerste dressuurwedstrijd gelopen. 207 en 202 punten, dus maar snel naar de L1. Ik heb nog zo'n hoopje dat ie wat rustiger wordt in de galop en een goed eventing-paard wordt.
, an error acourd, please try again later)
Evita_3 schreef:Ja, Ze opent super
Ben erg benieuwd wat voor veulen je krijgt met Arezzo eilander!
Hoe bewoog jou Ukato newt? Heb hem ook in t' hoofd voor mijn merrie, maar ben bang op de gangen in televeren.
Evita_3 schreef:Jij ook gefeliciteerd hetismij!
Jammer dat het veulen niet zo beviel eilander.. Had je al wat in gedachten voor dit jaar? Of gaat ze de sport in?
Dit is mijn Indoctrootje, springt heel simpel, gaat pas echt haar best doen als de sprongen hoger worden. Ze raakt vrijwel nooit het hout![]()
[ Video ]
Als mijn budget dat toelaat wil ik er volgend jaar een veulentje mee fokken.
newt schreef:Dit is de Hamlet uit de indoctro. Word getraind voor VION cup maar kan ook nog wel een boven gemiddels dressuur proefje doen. PAVO????
hahaha Dat zou een mooie aanvulling voor ons zijn.
Wij hebben naast onze Indoctro ook een Hamlet staan! De Hamlet die wij hebben is ook heel atletisch gebouwd. En met beide heel gelukkig, maar daar een combinatie van zie ik ook wel zitten
lyanne_sanne schreef:Vandaag is er bij ons een Indoctro hengstveulen geboren. Helaas niet zonder slag of stoot. Meneer heeft een gat in zijn schedel waardoor er vocht/hersenen naar buiten is gekomen en hij een enorme bult heeft. Ik open straks een topic bij t medische gedeelte van bokt in de hoop dat iemand dit kent..