tita schreef:Is maar een unaniem in dit topic die ik wel zou willen ........ Kopen voor verkoop daar ben niet goed in.
Voor goed bod is bespreekbaar maar de ene keer dat bod kreeg wat hoog was voor mijn pony....klapte ik dicht. Hij mocht altijd weg maar toen werd te serieus en bleef ie....dit is 18 jaar terug en heb hem nog
Welke unaniem is dat dan Tita ?
Wij fokken paarden en moeten natuurlijk wel eens wat verkopen, maar tot op heden zijn de fokproducten nog steeds bij ons.....
Ik heb trainingspaarden staan die we voor de eigenaren verkopen en dat is dan toch wel heel anders.
Ook daar heb je wel een band mee, maar je bent er op voorbereid zeg maar dat ze een keer verkocht worden.

Tussen de hindernissen is het af en toe nog een slagschip, hij wil erg graag vasthouden in zijn hele lijf en wordt dan tegen het been en gaat heel erg lopen trekken aan de voorkant. Zolang ik hem heel erg op zit rij (kan voltes 10 meter in galop draaien met hem, zolang ik ze maar met zit doe en m'n hand alleen maar stil houd) loopt hij super.
hij is zelfs een beetje laconiek op de hindernis.
) Hij kan zich echt afsluiten als een blok beton, wat gelukkig wel steeds beter wordt