ze trekt echt al behoorlijk bij en krijgt, al zeg ik het zelf, een mooi lijf.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hooggespannen was de verwachting van de eerste lichting Wynton-hengsten. De zwarte hengst presteert zelf uitstekend op ZZ-zwaarniveau onder Madeleine Witte en won zowat elke rubriek waaraan hij deelnam. “Wij waren blij dat de meeste Wynton-zonen vandaag over een royaal gelijnd model beschikten. Ook in beweging spraken ze ons aan. We hebben een mooi groepje aan kunnen wijzen voor Den Bosch”, aldus Hamoen. Als één van de meest opvallende hengsten noemde Hamoen catalogusnummer 569 (Wynton x Ramiro), die gefokt werd uit de moederlijn van KWPN-hengst Houston. De zoon van Wynton beschikt over veel uitstraling en een aansprekende voorhand.
ullaatje schreef:eef wil 's nachts naar binnen, die staat net zo lang te klooien in de opfok stal tot ik haar eruit haal en binnen zet, maf beest, de meeste ukkie's willen lekker de hele dag buiten spelen en slapen in het stro een beetje spelen enz, neehoor Eef wil gewoon een eigen stalletje binnen!
Vanmorgen even op de spuitplaats gehad, dat vind ze prima, borstelen ook prima, alleen een beginnetje maken met toiletteren is een drama!!!
Ze flipt compleet als ik met een schaar of opscheermachientje aankom.
Al doe ik nog zo rustig zodra ze denkt dat ik aan haar haar ga komen, begint ze te slaan met haar voorbenen ( echt recht vooruit ) springen en hangen, pppfff is maar goed dat we nog even hebben om te oefenen.
Toch wel een beetje ruzie gemaakt met als gevolg dat ze zo begon te piaffeeren in de spuitplaats.
Gnegne dat is dan toch wel weer leuk om te zien.
Met wandelen daarna was ze weer poeslief.