leuk tijdverdrijf.Pas dus maar op met te veel klusjes doen.... hopelijk kun je vannacht wel weer slapen.
Utopie ook!!
Ik het begin had ik veel moeite met Bietje lief vinden hoor, ik zie m nog zo mijn lieve merrie schoppen en bijten.
ik kon m toen wel wat aandoen. Weet dat het natuurlijk is, en heb er ook niks tegen gedaan (behalve schreeuwen dat ie op moest houden) maar het staat op mijn netvlies gegrift.
Nu vind ik m echt heel lief en ik heb machtig veel geduld met hem, maar dat is gegroeid.
Vandaag was het hier körner mais hackseln , mmmm in goed nederlands.....
na ja het mais ging eraf met zo'n grote machine die spuugt.Paarden stonden er vlak naast dus waren lichtelijk opgewonden.
Biet heeft een prachtige show weggegeven.
En onze Frederiksborger....
stond erbij en keek erna, verbazend naar die opgewonden standjes met een blik in haar ogen van waar maken jullie je nu in godsnaam druk om.Nadat ze heel alert geconstateerd had dat het ding echt niet dichterbij kwam.
Hoezo gave oorlogspaardjes?
!

Gisteren bij mijn bijrijdpaardje geweest, even lekker gepoetst en gekletst met de eigenaar. Ben een uurtje op de been geweest, bij terugkomst dik en weer harstikke blauw ( lijkt elke keer opnieuw blauw te worden, heel vaag!) en pijnlijk. Vanmorgen nog steeds dik, en een rondje supermarkt redde ik niet eens.... GRRRRRR Hopelijk kan de fysio me morgen goede tips geven, of het intapen oid. Dan kan ik ik in ieder geval iets doen, zonder het te overbelasten.
) Raak altijd in de war met al die namen.