heb het ooit in het begin van dit topic ook gedaan
haha.Hier een foto van mij 2,5 jarige Van gogh

Wel super leuk hoor al die van goghjes
mooie paardjes ook allemaal. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb het ooit in het begin van dit topic ook gedaan
haha.
mooie paardjes ook allemaal. viphorse schreef:__Marloes schreef:schrok Camaro nou van die persoon? Hij springt wel mooi voorzichtig zeg!
Alenthe: mooi paard hoor! Springt hetzelfde als mijn no-limit (x goodtimes is dat). Zo mooi hoog met de schoft!
Heb dat altijd eens moeten doen eigenlijk voor onze van gogh weg ging... Dat losspringen!
Onze dibbes doet het trouwens heel goed en braaf. Ze hebben er al 2 keer opgezeten. Na een hele hoop twijfels aan de longeerlijn de eerste keren zijn ze daar al bijna helemaal op terug gekomen gelukkig, hij heeft gewoon echt veel tijd nodig. Maar wie weet, het kan nog steeds 2 kanten op... Ze doen het lekker rustig aan met hem en hij staat er super! Ik ben onwijs benieuwd, we hopen hem in januari terug te halen en dan hopen we dat hij een redelijke b-proef kan lopen...
@Marloes leuk om je hier te zien en te lezen dat Dibbes het goed doet. Ik ben degene die bij je shetjes was met castreren![]()
Verder leuk topic !
Wij hadden dit jaar een veulen van de hengst van Gogh. Helaas maar 2 dagen oud geworden. Het was echt een ruig en stoer hengst veulen.
De merrie is nu terug gedekt met van Gogh en wij hopen midden april een gezond mooi veulen te hebben. Zal jullie op de hoogte houden.
Ik ben énorm benieuwd naar Dibbes, hoop er binnenkort eens zelf op te kunnen rijden (duurt waarschijnlijk alleen nog even, ons pa is vd week gevallen en zit nu in het gips dus hij kan even niet er mee heen rijden en ons ma durft niet mee
)Risico_T schreef:hey allemaal ik meld me ook weerheb het ooit in het begin van dit topic ook gedaan
haha.
Hier een foto van mij 2,5 jarige Van gogh
[ Afbeelding ]
Wel super leuk hoor al die van goghjesmooie paardjes ook allemaal.

) hoe braaf hij nu is. Ik wil hem nu daar een paar keer rijden, is hij bij mij ook heel lief dan gaat hij lekker al naar huis
ik ben onwijs benieuwd dus. Vind het stiekem ook wel echt weer spannend
na 2 jaar eindelijk weer fanatiek aan de slag, en meteen op een gigapaard! 
Is nu 2,5 dus.nog jong.rowo schreef:Die staat inderdaad nog in de opfokIs nu 2,5 dus.nog jong.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de Van Goghjes ohz zijn? Braaf? Ril? Snel afgeleid? Etc...

omdat hij per dag gewoon beter word, maar het is ook logisch ook. Hij mist gewoon een stuk pees.
shirleyp schreef:Leuk om de Van Goghjes bij te houden
Fijn dat Dibbes thuis is! Ben erg benieuwd naar een knappe standfoto en binnenkort misschien zelfs een rijfoto![]()
Camaro is erg enthousiast de laatste dagen... Veel gerace en gestuiter, hihi! Hij kan zijn energie op de paddock niet altijd goed kwijt en de longeerbakken zijn ook prut door alle regen. Alle vuurwerkflitsen en -knallen helpen ook niet echt mee. Rustig even uitzitten en afwachten dus... Morgen heb ik springles, daar kan hij zijn ei vast een beetje kwijt! Ons dressuurdebuut staat ook in de planning: 8 januari

alleen moet hij wel wat aankomen
Zal misschien erfelijk bepaald zijn?
... 

. ik zal proberen een foto te plaatsen.
Leuk om de gelijkenissen steeds weer te zien! Ik hoop dit voorjaar mijn eerste springwedstrijd te rijden. We hebben allebei geen ervaring, dus ik vind het nog wel heel lastig hoor. Gelukkig lessen we veel en misschien pak ik nog wel een of twee BB'tjes mee
en dan is het springen straks wel spannend haha, ik scheet hem echt altijd in het begin toen ik ging springen!
die heeft inderdaad meer als zat ruimte, succes in de L maar dat gaat vast een succes worden
toch wel een droom die uitkomt; met mijn Dibbes rond kunnen rijden! Omdat hij totaal niet kijkerig is heb ik hem zelf over de weg naar stal gereden en hij gaf geen kick! Alleen dat opstappen... Moet met een krukje opstappen! Ik heb dus bijna 2 jaar niet gereden, van e pony naar paard van 175. Geen aanrader haha, maar met wat rek en strek gaat dat straks wel. 
wel gek trouwens, hij heeft dezelfde maat singel als mijn oude E pony, hoofdstel pastte ook gewoon, alleen de keelriem moest iets langer, en ik vind mezelf nog redelijk groot voor hem, maar ik kan echt niet over zn rug heenkijken (met mijn 178 cm groot zijn)