Hier een foto van mij 2,5 jarige Van gogh

Wel super leuk hoor al die van goghjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viphorse schreef:__Marloes schreef:schrok Camaro nou van die persoon? Hij springt wel mooi voorzichtig zeg!
Alenthe: mooi paard hoor! Springt hetzelfde als mijn no-limit (x goodtimes is dat). Zo mooi hoog met de schoft!
Heb dat altijd eens moeten doen eigenlijk voor onze van gogh weg ging... Dat losspringen!
Onze dibbes doet het trouwens heel goed en braaf. Ze hebben er al 2 keer opgezeten. Na een hele hoop twijfels aan de longeerlijn de eerste keren zijn ze daar al bijna helemaal op terug gekomen gelukkig, hij heeft gewoon echt veel tijd nodig. Maar wie weet, het kan nog steeds 2 kanten op... Ze doen het lekker rustig aan met hem en hij staat er super! Ik ben onwijs benieuwd, we hopen hem in januari terug te halen en dan hopen we dat hij een redelijke b-proef kan lopen...
@Marloes leuk om je hier te zien en te lezen dat Dibbes het goed doet. Ik ben degene die bij je shetjes was met castreren![]()
Verder leuk topic !
Wij hadden dit jaar een veulen van de hengst van Gogh. Helaas maar 2 dagen oud geworden. Het was echt een ruig en stoer hengst veulen.
De merrie is nu terug gedekt met van Gogh en wij hopen midden april een gezond mooi veulen te hebben. Zal jullie op de hoogte houden.
Risico_T schreef:hey allemaal ik meld me ook weerheb het ooit in het begin van dit topic ook gedaan
haha.
Hier een foto van mij 2,5 jarige Van gogh
[ Afbeelding ]
Wel super leuk hoor al die van goghjesmooie paardjes ook allemaal.
rowo schreef:Die staat inderdaad nog in de opfokIs nu 2,5 dus.nog jong.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de Van Goghjes ohz zijn? Braaf? Ril? Snel afgeleid? Etc...
shirleyp schreef:Leuk om de Van Goghjes bij te houden
Fijn dat Dibbes thuis is! Ben erg benieuwd naar een knappe standfoto en binnenkort misschien zelfs een rijfoto![]()
Camaro is erg enthousiast de laatste dagen... Veel gerace en gestuiter, hihi! Hij kan zijn energie op de paddock niet altijd goed kwijt en de longeerbakken zijn ook prut door alle regen. Alle vuurwerkflitsen en -knallen helpen ook niet echt mee. Rustig even uitzitten en afwachten dus... Morgen heb ik springles, daar kan hij zijn ei vast een beetje kwijt! Ons dressuurdebuut staat ook in de planning: 8 januari