Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ga er niet vanuit aangezien het elke keer 1 stap vooruit en 2 achteruit is.. Gister smid erbij om de 2 ijzers weer onder te slaan en die stond toch wel even raar te kijken. Beide ijzers compleet recht nagels nog recht en niks aan de hoeven te zien, net of ie zelf professioneel smid is haha. Vind het toch wel heel gaaf om te zien dat ie gewoon los kan staan en de smid de ijzers er onder kan maken zonder dat ie ook maar een stapje doet en dat voor de 2e keer dat er ijzers onder komen. Dus ben toch stiekem wel trots op mn Borisje 

ze zaten er nog onder! Rijden ging ook goed dus ben weer helemaal blij! Zal eerdaags eens kijken of iemand foto's wil maken als ik erop zit. Heb van de week wel een filmpje gemaakt toen ie in de bak liep zal eens kijken of ik die erop kan zetten eerdaags 

Haha ja hij heeft best lange benen denk dat t een dressuur carrière gaat worden.. weet alleen nog niet helemaal wat ik daarvan vind maar dat zien we ook wel weer

Haha alleen ben ik meestal niet geconcentreerd genoeg om een goede dressuurproef te rijden haha rijd meestal wel een keer verkeerd ofzo
Dus hoop dat ie ook kan springen heb alleen een paar keer los over een laag hindernisje laten springen en dan is ie veel te makkelijk en let dan ook echt niet op maar vind het wel leuk. Dus dat wordt afwachten. 
Beli schreef:Erg chique