Mijn debuut ging aardig.... zaten echt heeeeeele mooie stukken tussen! Maar zoveel fouten (ongevraagde vliegende wissels, galop ipv draf, travers op 5 sporen ipv 4 etc.....) en daarmee 2x 176 punten. Heb wel heel erg om drama queen gelachen. Ze wil niet wachten.... en als iemand haar dan even vasthoudt dan gaat ze daarna als een hert in de rondte springen. Ook als je een tijdje gestapt heb en je draaft aan.... als een hert vliegt ze dan ook vooruit. Ik kwam dan ook op een springend hert de baan binnen
gelukkig dat de proef nog niet begonnen was
wek een paar heeeele gave momenten gevoeld. Volgende week maar de herkansing
Maar mooie dat je ook fijne momenten had 
Het begon al dat ik een letter verkeerd hoorde en dus (voorop) verkeerd reed. De tweede persoon hoorde het gelukkig wel goed, en in mijn nooddraai om weer voorop te komen, tikte ik een wit hekje uit de steunen. Daar verschoten mijn team genoten weer van, en toen was het gebeurd
Met aangalloperen ging het 3e paard stijl omhoog, waardoor de 4e ook spanning opbouwde en loeihoog op de plaats ging bokken. Het scheen een haartje te hebben gescheeld of ze was er naast gegaan
maar dat ben ik inderdaad
Maar dat is gewoon een kwestie van meer trainen en sterker worden. Komt vanzelf (nouja vanzelf..) wel goed.
kort vakantie'tje met Welness
foutje!