Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
er zijn zat paarden die het hebben en er aan geopereerd worden
er zijn ook zat paarden die met fragmentjes GP lopen
.. maar verkoop technisch gezien wel omdat mensen dat gewoon willen ..
ik hoef hem alleen maar vast te houden en hij wordt er al hyper op .. Pff lastig hoor. Vandaag maar weer even oefenen , laat hem in de contra eerst weglopen over die linker schouder ( op de volte ) en dat doet hij heel goed zodra ik hem op de rechte lijn zet trek hij weer helemaal krom
Misschien een uitlokking om met dat linkerbeen te komen zodat hij kan wisselen ? Naja komt goed , moesten ook binnen trainen en daar hebben we toch minder ruimte
want man man man wat is er een water gevallen . Hoe is het bij jullie na de regen ?
is heel moeilijk vind ik.. 
die is te beweeglijk in haar lichaam en dan snapt ze er helemaal niks meer van en gaat dan steeds harder lopen. Verder laat ik er eigenlijk niemand op omdat ze zo sensibel is en ik bij mij op stal niemand "goed genoeg" vindt. Er is ook niet echt iemand die er op wilt 
Maar goed, het is wel echt ontzettend leuk knutselen!!
maar was gewoon even benieuwd of iemand die niet gewend is zo te rijden hem ook " aan " zou krijgen .. en met wat uitleg deed hij het gewoon . Is idd fijn om te weten als er wel eens iemand voor komt
Wel een fantastisch karakter dat ze er altijd overheen wilt en dat maakt veel goed 
, alleen voor het juiste bedrag.