Zag het filmpje ook voorbij kom en vind het knap dat je hem zo fijn hebt lopen op zo'n bodem
Zit eruit als een belovende combinatie, je rijdt netjes! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zit eruit als een belovende combinatie, je rijdt netjes!
ben ook echt wel trots.. Iemand heeft ook enkele mooie foto's gemaakt van ons
ga eens kijken straks in de pauze of ik ze erop krijg!
daarom zet ik altijd het geluid aan. Vind het leuk om alle verschillende dialecten te horen.
k vind het asociaal dat ze dat gewoon toelaten
daarbij moet ik zeggen dat je hem erg netjes en zacht rijdt zo op het filmpje!

daarvoor woelen ze redelijk diep in de grond, een afgereden veld van stro of maïs is gunstiger omdat ze dan niet in de grond gegaan zijn maar ach.. Twas effe slikken en doorgaan 
ze leren zich wel aanpassen uiteindelijk!
gelukkig is het geen lang filmpje
Heb haar gewoon voor de plezier en omdat ik graag een keer een paard zadelmak wilde maken.
heb echt hele fijne sprongen gehad!
) Sommige jury's hebben gewoon hun voorkeur en daar heb ik mij bij neergelegd
Volgende week zijn we weer weg.. Vandaag en morgen mag hij effe uitblazen op de wei want ik vind het eerlijk gezegd wel zwaar voor hem, ook mentaal allemaal nieuwe, moeilijke oefeningen.. Gisteren toch heel mooi compliment gehad van de jury van vorige week die ik nog tegenkwam en dat maakt mijn dag gewoon goed
't heeft gewoon nog een beetje tijd nodig!
ben nog nooit laatst geweest met [***]
het was een shock! Maar was er heel snel overheen als ik terug dacht aan de proef

Eigenlijk ben ik tevreden over het rijden van de cross maar niet over de einduitslag. Om het even kort en bondig te brengen.