Overzee2. Eldora1 van de reactie boven jou denkt er over om haar don cremello te verkopen misschien die ook een berichtje sturen. En lailapri heeft ook hele leuke ponys!!
overzee2
Geplaatst: 10-03-19 11:29
Luf_Midnight schreef:
Overzee2. Eldora1 van de reactie boven jou denkt er over om haar don cremello te verkopen misschien die ook een berichtje sturen. En lailapri heeft ook hele leuke ponys!!
dank je wel!
lailapri
Geplaatst: 10-03-19 22:30
Mijn dc merrie is bevallen van een bont merrieveulen
Beetje aan het bijkomen hier, want dit wil je écht niet tegenkomen op stal.
Gelukkig was er net iemand op stal die hem met een superslimme zet na een tijdje heeft kunnen bevrijden. Lijkt erop dat hij alleen oppervlakkig wondjes heeft, veearts heeft zijn been nu netjes ingepakt. Hij was er wel van onder de indruk. Nu maar hopen dat hij er écht niks aan overhoudt aan dit avontuur.
Ohhh echt naar dit. Is z’n knie onderzocht? Sterkte ermee.
LDRD
Geplaatst: 14-03-19 20:08
Ja, hij is goed nagekeken en het lijkt allemaal mee te vallen. Hij was ook relatief rustig toen hij zo stond met zijn voet klem.
Dieuwke_
Geplaatst: 14-03-19 21:44
Zo, dat is schrikken! Hoe heb je hem weer los gekregen?
LDRD
Geplaatst: 14-03-19 22:27
Ik was zelf niet in de buurt. Een meisje dat regelmatig helpt was op stal. Slimme meid. Toen hij zich op een gegeven moment zelf los probeerde te trekken heeft ze zijn hoef een flinke duw omhoog gegeven. Toen kwam hij precies op een plek waar net een fractie meer ruimte is en toen schoot hij los.
Binau
Geplaatst: 14-03-19 22:31
Oh wat schrikken zeg! Gelukkig lijkt het mee te vallen. Als ze in zo’n situatie gaan spartelen kan het echt slecht aflopen.
Ik heb begin dit jaar het zelfde met Bin mee gemaakt. Er miste 1 spijl, en uitgerekend daar heeft ze door heen getrapt. Ze zat vast tot ruim over de sprong...
Die paarden maken ons snel oud met al hun enge grapjes...