haha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha
we gaan donderdag filmen .
maar goed.... dat blijft natuurlijk met die "overkanters"
en donderdag weer coor het eerst na de "blessure" weer eens wat sprongetjes meenemen. Hoop in september dan met vos ons debuut maken met sgw in Lisse!
Super gezellig met een groep groningers wat mijn vrienden zijn geworden
Vrijdag en zaterdag crossen en zondag een flinke buitenrit over de hei.... heerlijk!
en ik vind texelaars een beetje euh aparte mensen. Maar goed, dat vinden zij weer van ons
ik heb er een jaar? gewerkt en was stiekem blij dat mijn contract niet verlengd werd.

Don't mind het patattenveld, was weer een kleine ramp 
als je goed kijkt, zie je dat hij net voor de halt dus wisselt
overdrijven is ook een vak...
bijna eng. Je ziet dat het een ruin is maar dat is dan ook het enige verschil, zelfs het wit op het voetje is hetzelfde haha!
maar prima gereden toch? Mag je zeker trots op zijn! Zeker als de wissels er pas net opzitten! Je ziet gewoon dat hij het nog lastig vind maar dat mag best. Goed ook dat je hem beloont, ondanks het mini-bokje / grote wisselsprong! Hij kauwt af en toe wel heel hard op z'n bit he? Spanning misschien?
ja daaaaaag! dus ja.. aankomende week maar eens uitstappen na het longeren

maar feit dat hij bijna niet achter de ll gaat, bewijst me wel dat ik toch niet te hard ben met mn handen! Ben daar echt heel streng op voor mezelf 
sws probeer ik daar dagelijks wel naartoe te werken en gaat dat beter maar tis moeilijk en zeker in de proef is het een beetje survival modus momenteel
sws heb ik nog te weinig controle over mezelf in de proef maar alles op z'n tijd 
misschien niet helemaal perfect maar wel heel mooi op weg! De aanleuning wat Moniek zegt valt me ook op. Maar ik geloof ook wel dat ze er snel achter kruipt. Heb je al eens een ongebroken bit geprobeerd? Die liggen vaak stiller in de mond.... al lijkt het meer dat het zo beweeglijk er uit ziet doordat het zo laag in de mond hangt. Maar goed dat is allemaal heel makkelijk gezegd vanaf een schermpje
soms hebben dingen gewoon tijd nodig 
en ik heb heel goed gereden tijdens min crossweekend
ging misschien niet zoals uit het boekje.....maar ik heb nog wel eens de neiging om met 1001 dingen bezig te zijn en mezelf gek te maken ipv te focussen en te voelen en te reageren. En dat focussen en voelen ging echt heel goed. Zo blij!
Verder netjes gereden hoor!! Zit wel power in