Ik heb nog een stukje gefilmd van de schouderbinnenwaarts , hij was niet zo goed als die ik voor het filmen reed ( ga toch anders rijden als ik weet dat er gefilmd wordt )
Ja dat sprong houden is heeeeel lastig voor haar.. en voor mij ook.. ik heb het juiste gevoel nog niet te pakken. Hoe ik het op kan lossen.. binnenkort maar eens de focus op leggen met lessen
Een 4 jarige onbeleerde merrie waarvan pa Eastwood s is en de vader van moeder prestige vdl. Vandaag hebben we haar opgehaald ik ben heel benieuwd naarhaar ontwikkelingen!
Ziet er al goed uit hoor keshia alleen idd de sprong maar dat weet je
En ja moniek haha ik vind dat die het prima doet had misschien idd net ietjes meer gemogen maarja
Aah adje ging gister ook weer zoo goed! hij doet zo goed zijn best overal in! Ben benieuwd morgen hahah ik denk dat ik ga vliegen.... hij springt zo megaa!! kan ik nie uit zitten
Straks naar Hoofddorp voor de regiokampioenschappen ik laat vanavond weten hoe het is gegaan , starttijden : 16.23 en 16.38 uur.
Qleke
Geplaatst: 06-08-17 12:37
Succes Moniek!
Net wedstrijd gereden met [***], hij was hevig pfff beetje bok en steiger gedoe maar al bij al nog goed kunnen inrijden en geen verkeerde proef gereden! Nog wat kleinigheden en mijn laatste wissel die mislukte, maar ik ben toch tevreden volg week is het de volgende, hoop dat hij dan wat rustiger is
Vandaag de crossles gehad ! Wat is het een topper. Pakt alles super op maar oversprong zich soms waardoor die daarna dacht nou neee doe maar even zelf. Haha en terrecht
Hudson was weer groots vandaag, helaas niet de punten gekregen om door te mogen naar Ermelo maar ben heel trots op hem. Hij liep wat zoekerig op de grasbodem en denk dat hij er ook best last van had van de hardheid. Maar evengoed weer een mooie 8 voor zn draf en mooi commentaar " gaaf paard wat graag voor je werkt, en mooie combinatie " hij gaat deze week nog licht aan het werk en dan heeft hij lekker 2 wk vrij om bij te tanken.
Goed bezig allemaal!! Gave foto's remke! Lijkt me zo gaaf om te doen, maar de durf is er nog niet helemaal hier haha.
Afgelopen week op vakantie geweest met Gien! Lekker naar de bossen, ze was super braaf. We hebben zelfs wat boomstammetjes gesprongen! Echt heel gaaf. Helaas tijdens de allerlaatste rit, op het allerlaatste moment toch nog fout gegaan we draven altijd een heuveltje op om dan vervolgens op dat pad te galloperen. Deze keer reed ik iets verder van m'n voorganger en die sprong iets eerder aan in galop waardoor Gien ook direct aansprong, op de heuvel. Ik zat nog mee naar voren omdat ze dat klimmetje best lastig vond dus klapte vol achterin het zadel toen ze aansprong, daarop begon ze te bokken en zat ik op d'r nek gelukkig is ze niet weg gerent of iets en kon ik na een tijdje weer opstappen.
Helaas m'n enkel echt heel erg verzwikt, beide kanten zijn helemaal verdraaid. Oeps! Voorlopig even met krukken Gelukkig gaat het vandaag al iets beter. Gien is ineens zo lief voor me haha, andere paarden uit mijn buurt houden, niet om stappen als ik aan het poetsen ben, zelfs niet als een ander paard haar in de weg loopt. Alsof ze het aanvoelt! Cutie
Op dat ene accidentje na was het echt een topweek!
Balen Moniek van de regio! We lekker dat hij straks even vrij krijgt. Knappen ze best van op. En mooi commentaar! Steek die maar in je zak. Die crossfotos zien er ook top uit! Nog 2 weken, dan mag ik daar ook weer spelen. Balen van je enkel! Kan zo lang duren zoiets stoms.
Ik heb vanavond een stapritje met een paar Duitsers die op vakantie zijn. Ze hebben hun ogen uitgekeken op het strand. Zo leuk om mensen zo te genieten van iets wat voor mij zo gewoon is
Qleke
Geplaatst: 07-08-17 07:20
Lijkt een topweek geweest te zijn Jeska!
Best grappig, ben ook wat uit de haak vandaag.. Gisterenochtend wenste iemand mij succes op stal en ik zei om te lachen: "als ik er niet afval, ist al goed hé" met de intentie van: vallen is het laatste van mijn zorgen (ook de laatste keer dat ik daarmee grap) [***] had dat blijkbaar gehoord, ben der 2 x bijna afgevallen.. Eerst begon hij te bokken vanaf ik er nog maar op zat, man hij stond zo geladen, had hem nog nooit zo gevoeld! Dan wou ik eraf gaan omdat ik hem eerst wilde longeren, maar door zijn onstuimigheid bleef ik wat hangen met mn been.. [***] paniekje uiteraard! Dan gaan longeren, maar hij liet zich niet gaan aan de longe want hij had vooraan geen vijzen doordat de hoefsmid ijzers heeft genomen zonder gaten, waarvoor ik hem binnekort ga vermoorden Wou ik terug opstappen, niet dus! [***] was heel bang omdat ik eraf gesprongen was.. Nog 10 minuten staan "how Zealousje flink jongen" Dan er terug opgeraakt! Al steigerend uiteraard Al bij al nog net kunnen inrijden, dus daar ben ik wel blij om! En weet je, het zou echt heel mijn dag of mijn proef kunnen verpest hebben, maar dat deed het niet. Ik weet hoe hij is, tis gewoon een schijterd naar mensen toe omdat mensen hem dat ook hebben aangedaan!! Dat maakt hem gewoon speciaal voor mij.. Ook al zou ik soms eens "gewoon" willen rijden, hij geeft mij er zoveel voor terug..
Qleke
Geplaatst: 07-08-17 07:28
Eentje van m'n knapperd, hij had er 's ochtends al serieus zin in
Wauw super netjes toch Moniek! Had je dit ooit verwacht toen je met hudson begon?
WoW haha Qleke, klinkt als een boefje herken het wel wat je zegt, soms kan je gewoon niet boos worden op dat soort dingen, ze maken ook weer zoveel goed!