Leuk een schimmeltje! is een stalgebrek een probleem? Daar kan de prijs enorm van dalen, maar dan heb je vaak wel een goed dier voor een klein prijsje. Zal een beetje met je meedenken
Leuk uphill x krack c, sharkj in dit topic heeft ook een uphill x krack toch?
Die van mij doet een prima sprongetje, alleen is dat niet echt mijn ding whaha.
Ze zijn ook totaal verschillend de merrie is erg stoer en nuchter en is mu +/- 165 word 7 jaar loopt M dressuur. En de ruin is nu 5 jaar en al dik 176 maar echt een mietje en vind alles spannend ..
Wat zit er bij beide verder achter? De merrie is de bruine?
Elise_K
Geplaatst: 31-07-17 15:32
Die bruine is heel gaaf!!
Hier iemand die springen en cross stiekem veel leuker vind dan dressuur Ik heb mijn Krack x Gribaldi dan na heel veel pushen ook enthousiast gekregen
In juni hadden we ons B SGW debuut en volgende maand of iig komend half jaar willen we het B springen er ook meer bij gaan pakken. Gisteren wel ons eerste puntje in het M2 behaald! (Nog 9 punten tot het Z )
(Crossles vorige week)
Joysieee
Geplaatst: 31-07-17 15:34
Vibabu, als het toch voor jezelf is; is het dan geen idee om eens te kijken naar een paard zonder papier? Mijn opa bijvoorbeeld had ook een stel paarden staan die wel een papier hadden, daar fokte hij wel eens een veulen mee voor de lol met eigen hengst maar hij gaf niks om stamboeken dus liet hij de veulens nooit ergens inschrijven en die hadden dus enkel een paspoort. Hij had heel wat kennissen die het ook op die manier deden,daar zaten ook zat hele fijne paarden bij, alleen brachten ze niks op omdat ze dus geen papier hadden. maar zoiets is lastig om te vinden, en ik zou niet weten of er nog steeds mensen zijn die het zo doen en hoe je daarmee in contact zou moeten komen. Is namelijk alweer heel wat jaren geleden. maar wie weet.. Ons jonkie is er zo eentje (niet te koop trouwens haha), ouders bekend en lijnen van de ouders enigzins bekend, maar nooit ergens ingeschreven en ze is dus niks waard, terwijl het een paard is met een fijne bouw, karakter en hele correcte gangen denk nog wel beter dan onze Krack
Essie , je bent geen pessimist hoor , er worden zoveel paarden aan een chip geopereerd en voor veel geld verkocht .. niks ergs aan. Er zijn ook een hoop paarden die in de ( top ) sport lopen waar de chips nog inzitten .. voor het buitenland is het wenselijk om ze eruit te halen ... mijn instructie heeft een aantal jaar geleden haar paard voor een aanzienlijk bedrag verkocht naar het buitenland en die was ook geopereerd aan een chip in de kogel ... niks aan de hand .. Maar nogmaals we moeten eerst maar foto's maken en horen hoe en wat, misschien is ie wel onverkoopbaar
Pfoe, maar wel pittig (maar ook heel begrijpelijk) om toch onvoorzien je paard zo erg als een zakelijke transactie te moeten zien! Heb je al vragen gehad of ie te koop was, dat je daar nu ineens mee komt, Moniek?
Elise, dat moet ik niet hoor .. het risico wordt alleen opeens veel groter, er gaat interesse voor hem zijn op het moment dat ik hem te koop aanbied, maar hij komt niet op sporthorses of iets hoor het gaat allemaal via andere wegen
Met "moeten" bedoel ik meer dat het risico voor jou te groot gaat worden inderdaad. Waarschijnlijk als je miljoenen op de bank had staan, dan had je deze keuze niet "moeten" maken
Oh van mij mag een update altijd hoor! Kom maar door !
Vandaag gereden op de nieuwe stal. We zijn al helemaal geacclimatiseerd.. een vriendin was wezen kijken en heeft een filmpje gemaakt van ons. Ik ga eens even puzzelen en kijken of ik het hier kan plaatsen. We hadden niet helemaal onze dag, en de galop is nu echt even ons hekelpunt. Werk aan de winkel!
Keshia, wat heerlijk dat jullie lekker op jullie plek zijn . Hij zou wat meer sprong mogen hebben en wat minder vlug gaan verder is het allemaal netjes toch , mooie baan hebben jullie zeg .