_yvonne schreef:Welkom allemaal. Mijn dc is nu 2 en lelijk. Over 2 weken wordt hij gecasteerd. Hij is klopthengst helaas.
Nu ben ik wel eens benieuwd foto?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zo fijn.
(en ja, dan gaat ie over de draad of hij pakt het handvat van de draad en gooit die weg dus misschien is circuspaard ook nog iets voor hem)
. Ga je hem zelf houden?
. Geen merries waar hij bij terecht komt?
.
ik kijk hem of haar nu ondertussen wel de buik uit, ze plakt ook heel erg aan een ander paard. Eerst kon ik haar altijd alleen op een paddock wei of stal zetten, hadden jullie merries dit ook?
en de veulens van andere merries inpikken en dat lukt haar dan ook nog
. Ze is deze winter mooi bijgetrokken qua gewicht en ze is zo heerlijk cool als we aan de hand gaan wandelen! Dusss ik kom wel weer wat actiever meepraten!
!
De pony die erbij staat ook trouwens 
.
. Modderig, maar ach, daar kijk ik wel doorheen, ben niet anders gewend inmiddels
. Spreekt juist uit dat ze weer en wind gewoon lekker buiten komen zoals dat hoort.
.
.
.
. Haar manen en voorpluk worden weer goed lang, ik had ze in april geknipt omdat ze ergens met een pluk was blijven hangen en dus een hele hap erin had. Daar zie je nu niks meer van.

ze heeft wel al wat vet bultjes bij de uiers.