Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kijken hoe ze dat vind!
ik weet dat hij fragmenten heeft in zn spronggwricht dus die moeten er waarschijnlijk zeker uit
.. eerst volgende week de Regio rijden .. We hebben van de week gewerkt aan de schouderbinnenwaarts , kolere wat gaat hij daarin dragen echt heel gaaf .. mn instructrice ging er even op omdat hij bij mij wat vlak bleef daarin . Nu zijn we erachter dat wanneer ik drijf ik hem " aantik " ( waardoor hij dus vlugger wordt in de benen ipv groter ) en ik moet hem een soort van " aan duwen " het is een beetje lastig uitleggen maar jeetje wat ging hij lopen
maar zag t niet aankomen! Ga je daarna weer op zoek naar een jong dier? Zonde vd chips in het spronggewricht.. vervelende plek, zeker als ze al wat ouder zijn en id sport lopen toch wel jammer als ze onder het mes moeten. Maar id sprong kan je zeker niet laten zitten..
prijzen vd jonge paarden liggen momenteel erg hoog..
revalidatie is 6 wk en dan weer rustig opbouwen .. dat is te overzien we hebben het niet over 6 mnd . Maar goed eerst maar keuren .. mocht het heel dramatisch zijn blijft ie gewoon

. Ik hoef geen giga benenzwaaier of een paard met potentie 1.45 te lopen. Gewoon een leuk paard die een beetje leuk kan bewegen.
als hij verkocht is komt er zeker weer een ander want ik blijf wel rijden , maar ik moet deze kans gewoon pakken om een keer veel geld te vangen ( klinkt heel raar maar hoop dat jullie snappen dat het me echt aan het hart gaat als hij daadwerkelijk weg gaat , maar wie weet is hij wel onverkoopbaar door foto's je weet het nooit , dan blijft hij lekker en zien we wel waar het schip strand
) 
ik ben ook iemand die er liefst niet teveel geld tegen gooit qua aankoop dan.. ze kunnen morgen struikelen en hun been breken helaas, zo denk ik erover.. Maar de betere kwaliteit, die betaal je natuurlijk..
plus dat ik hem zelf zadelmak wil maken en daar hoef ik ook geen gigantische dressuurkrack of springpaard voor te hebben. Gewoon een beetje leuk bewegen is goed genoeg. Ik heb geen ambities om hoog in de sport te komen oid of om er mee te fokken.
weet natuurlijk niet om wat voor bedrag het dan gaat en wil niet de pessimist uithangen.. maar miss kan je ook beter niet teveel op bokt zetten..
maar ik snap je beweegredenen wel hoor, is niks om je voor te schamen. 
misschien de jong horses in de gaten houden? Snelle handel, maar zit nog wel eens wat leuks tussen.
Heb wel een leuke schimmel gezien van 5 volgens mij
Wel hele knappe paarden! en ik ga die site zeker even in de gaten houden.