Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:55

Jammer Remke! Lelystad heeft wel een heel gaaf terrein :)

Vosje stond zondag met dik achterbeen nadat ze zaterdag 10 minuten mocht draven dus niet haar "kreupele" been. Er zaten wel wat korstjes op dat been maar toch even rustig aan gedaan. Gister ipv de bak even onderaan de dijk gedraafd over het gras. Ze vond het fantastisch :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:06

Cros is in ede/otterloo de valouwe.

Dankje steffie. :)

Enne vibaduu.. kan die zich gewoon een x niet flopen ??

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:11

Leuk! daar ga ik jaarlijks heen op crosskamp :)

Dat zou wel fijn zijn inderdaad :') Ze is nog steeds blij en doet erg haar best. Voor zover je aan het werk kan met 10 minuten draven :')

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 14:16

Haha Vibabu, [***] kan zich met buitenrijden ook zo fris voelen :D

Heb me ingeschreven voor 6augustus te starten... vandaag eens naar de proef gaan kijken.. heb er echt zoooveel zin in!! gisteren tijdens de les ging hij echt heel goed en zn wissels deed hij ook echt flink, voor de eerste keer van lange zijde naar lange zijde op de a-c lijn en hij deed ze gewoon.. ben zo trots op mn ventje!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 14:21

Super Qleke!

Fly liep op zn Z2 debuut naar 2 winstpunten :) heel trots op het knappe mannetje!
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 14:55

Jaaa Essie knappe Fly , gefeliciteerd !!

Hudson vandaag op de Pavo .. nou daar hoeven we ook niet meer heen hahahaha .. best ondergewaardeerd .. hij liep heel fijn , hebben mooie 7ens gekregen voor zn galop en zn aanleg een 7,5 voor zn draf en maar een 6,5 voor zn stap .. dat is jammer want hij stapte echt beter dan een 6,5 ( heb het op film staan ;) ) maar hij was weer super braaf .Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:36

Ziet er mooi uit moniek!! Jammer van de beoordeling.. maar jullie komen er wel :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:35

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:48

Proficiat Essie en Moniek!!

Ik vind het er erg goed uitzien Moniek, heel mooi van de grond af draven en galopperen.. vind het ook redelijk min beloond maar helaas dat is jury-sport he.. Je overgangen zijn sterk en duidelijk gezet, je rijd ook alsof je echt weet wat je doet en het ziet er top uit dus zoals Essie zegt, komt dat meer dan goed met jullie!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:56

Dank je wel Qleke , ik was ook erg blij met de mensen langs de kant die zeiden dat ze het een goed paard vonden ;) .. ook onze staleigenaar die heeft jaren in het bestuur van het KWPN gezeten en zelf een fokker die zijn sporen verdiend heeft ( meerdere aangewezen hengsten en een goedgekeurde hengst gefokt ) die vind het een heel goed paard " hij zegt en dat zeg ik niet vaak " ;)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 19:03

Voila Moniek, beter daarop vertrouwen dan!! Altijd fijn als mensen dat kunnen zeggen!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 19:21

Ja idd dat vind ik ook ;)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:14

Mán wat een gaaf paard heb je toch Moniek! Ziet er zo stabiel uit!! Knap hoor :)

Fly ook al zo knap *-:)

Wil ik ook..! :')

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:17

Dank je wel Jeska, training is het sleutelwoord ;)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:55

Mooi dat je weer start Qleke.. ;)

Superrr Essiiee !! gefeliciteerd!

Enne Moniek hij loopt echt ruig hoor vind hem ook ondergewaardeerd!!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:19

Dank je Remke :D

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:21

Ik vind het een gaaf beeset mooie ruime draf met name. Ik zie erg die van mij terug in de galop, zodra ze moeten sluiten wat kracht, gedragenheid en sprong verliezen in de galop. Jouw halsstrekken ben ik jaloers op.. heel netjes, met name in de stap erg mooi op lengte en hij zakt er mooi in. Alleen de schouderbinnenwaarts vond ik niet getoond op de lange zijdes. Verder erg netjes en fijn gereden, heel eerlijk, en de overgangen goed gemarkeerd idd! Fijn hoor lekker doorsleutelen zo!

En knappe fly gelijk zijn punten gepakt in het z.. hoe gaaf is dat!

Ik ben de training weer zachtjes aan het oppakken na bijna 5 weken vakantie. Potverdikkie wat heb ik gisteren moeten werken! Ze was heet, vloog alle kanten op, schrok van alles.. en wilde alleen maar voorwaarts.. na veel sleutelen schakelen, geduld bewaren, af en toe eens vloeken en paard lang laten voor 2 minuten, uiteindelijk erg fijn af kunnen sluiten :')

Zodra ik eens privéles heb, zal ik eens vragen of er iemand kan filmen.. wil ook wel eens wat beeldmateriaal ;)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:51

Keshia , hahahaha die SB is idd niet getoond of iig minimaal wat ik zo op de film zag :') voor mn gevoel gingen we vet schuin :+ helaas was dat voor het beeld toch anders hahahaha . Dank je wel voor je mooie complimenten +:)+ .
Hahaha 5 wk vakantie is ook niet niks zeg , wel heel fijn dat je het goed hebt af kunnen sluiten . Ben heel benieuwd naar beeldmateriaal van jouw Krack .

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:06

Jeetje Moniek wat een gave knol heb je daar onder je kont :+: Zuinig op zijn! Jammer dat het zo ondergewadeerd word zeg.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 22:14

Dank je Steffi , ben zeker zuinig op hem :)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 09:03

Wat is hij al mooi volgroeid Moniek! Jammer dat het zo ondergewaardeerd werd.

Vos gaat nog steeds goed! zitten nu op 16 minuten draven. Opbouwschema wat we hebben gekregen was 5 minuten per week er bij maar dat voelt toch wat lang dus we doen nu elke dag met soms een dag niet een minuut er bij. Kom je ook op 5 minuten per week er bij maar dan iets meer verspreid. Ze doet het overigens echt fantastisch! Ze is nog fanatieker dan voor haar "vakantie" dus ik denk dat het zelfs wel goed gedaan heeft.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 09:48

Wat super goed Vibabu, ik zou het hetzelfde doen hoor met die minuten draf erbij... anders is het idd wel veel in 1 x 5 min erbij ;)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:09

Aaah super vibadu :)

Adje is op het moment voor me gevoel wat lastig maar kan ook me gevoel zijn alleen en ziet et er wel goed uit. Zaterdag weer les dus dan gaan we het zien ;)

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 20:14

Ik kreeg gisteren de schok van mijn leven toen ik het bericht kreeg dat ik van stalling moest gaan wisselen. Ik sta hier al 5 jaar naar alle tevredenheid. Helaas wil de stalbaas echt gaan minderen nu, en kreeg ik de vraag om voor 1 september te verhuizen. Gelijk bij mijn vorige stalling gevraagd en daar was toevallig een plekje vrij, dus gelijk vandaag verhuisd voor de stal vergeven zou zijn. Mijn fjord komt dan later als er weer een stal vrij is. Maar ppfff wat een stress heb ik ervan gehad gisteren en vannacht.. ik kon geen oog dichtdoen, wat is slim, kan ik het betalen, gaat mijn paard er wel aarden, enz enz.. wat een ellende!

Maar de verhuizing ging erg goed en madame ging daar heel rustig in haar stalletje staan. Alsof ze er al jaren staat. Hopelijk blijft dat zo!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 20:35

Zoo ja dat snap ik dat dat ff als een klap komt en je veel stress er van krijgt. wel super dat je zo snel een plekje weer gevonden hebt :)

Succes nog met de verhuizing van de fjord!

Aah ben stiekem beetje trots op deze nabewerking...
Afbeelding