Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik reageer ook niet altijd hoor, maar lees wel mee. Ik vind het erg leuk om foto's van jullie DCtjes te zien
. Ik vind ze stuk voor stuk allemaal hartstikke leuk
.
. Wel een mooi moment om even een paar plaatjes te schieten, helaas van niet al te geweldige kwaliteit.
. Op zich ook geen probleem, want hij is écht heel erg braaf en heeft nog absoluut geen hengstenmanieren. Als je niet beter weet zou je denken dat het een ruin is. Het enige is dat hij inmiddels wel een mooie lage zwoele hengstenstem heeft
. Voorlopig blijft hij dus toch nog maar even hengst en zien we volgend jaar wel weer verder. 

. Bijzonder hoor dat je zoveel kosten en moeite wil doen en dan maar afwachten wat het ooit gaat worden. Zó zonde allemaal. Ken het hoor, één van mijn beste veulens ooit brak zijn been in de opfok. Ook laten opereren/revalideren, maar slot van het liedje hebben we hem voor mogelijk nog wat recreatie (wat ook maar afwachten is) weggegeven.
.
(gelukkig bleek er niet aan de hand).
. Bijzonder hoor dat je zoveel kosten en moeite wil doen en dan maar afwachten wat het ooit gaat worden. Zó zonde allemaal. Ken het hoor, één van mijn beste veulens ooit brak zijn been in de opfok. Ook laten opereren/revalideren, maar slot van het liedje hebben we hem voor mogelijk nog wat recreatie (wat ook maar afwachten is) weggegeven.
.
(gelukkig bleek er niets aan de hand).
. Mensen zijn er dolgelukkig mee.
.
.
! 

hij ziet er goed uit! En wat gaaf dat hij de appeltjes in zijn wintervacht houdt!