Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:06

Wauw idd behoorlijk verschil ja die brok. Wat slordig

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:09

Dat is echt een verschil idd met die brok Duchess .. raar dat hij dat gedaan heeft zonder te melden.

Hudson gaat weer top nouja nog steeds eigenlijk :o ik heb hem op een halve kilo sportsfit müsli gezet van pavo na het rijden .. hij kreeg eerst een kilo maar daar werd hij wel heel heftig van hahaha. Dus terug gezet naar een halve kilo, maar wat een verschil hij komt opeens zo van de grond in de draf echt gaaf.
Zondag zijn de kringkampioenschappen.. ben heel benieuwd want ik heb maar 3 uurtjes slaap die nacht .. ik ga iig mn best doen om zo te gaan rijden als dat ik thuis doe... dat wordt een hele opgaven :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:39

Haha oeff moniek :P wat heb je die nacht daar voor dan dat je maar 3 uur slaapt ? Zwarte cross ?? :P

Maandag echt super fijn les gehad begon zich zelf toch nu echt al wat te dragen :D vandaag lekker bosritje gemaakt :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:34

Was dat het maar Remke , ik moet werken .. en helaas is er niks te regelen . Ik ben pas om 02.45 uur klaar . En moet er om 06.00 uur weer uit om om 07.00 op stal te zijn .

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:55

Wat raar dat ze dat brok zomaar veranderen Duchess, daar kan je paard zeker wel last van hebben!

Wat een nachten zeg Moniek, heftig!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 21:36

Afbeelding

Afbeelding

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 00:35

Dat zijn mooie plaatjes! En wel vreemd dat ze niet even hebben gezegd dat ze ander voer hebben.

Om nog even te reageren over vosje en het gek doen. Normaal ben ik ook wel van het voorzichtig en niet gek doen maar vos die sloopt. Ik heb dan liever dat als ze gek doet dit in een ruimte is waar ze zichzelf (en anderen) het minst kan verwonden maar wel van haar gekste sprongen af kan komen.
Ze loopt nog steeds goed trouwens, gek genoeg... de gemaakte afspraak is dan ook met samenspraak met de VA afgezegd. Ze heeft vrijdags nieuwe ijzers gekregen en loopt sindsdien goed. Alsof haar ijzers er niet lekker onder zaten maar dat ijzer is er door 2 verschikkende hoefsmeden onder gedaan, kan net me daarom bijna niet voorstellen. Maar inmiddels loopt ze nu alweer een week helemaal goed!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:54

Ahhaha wat een apparte :p

Maar super dat die dan nu wel goed is :) en thankss

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 15:30

Dat is super nieuws Vibabu. Hopelijk blijft het zo .

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:36

Gelukkig Vibabu!!

Ik geef [***] nooit iets bij na het rijden Moniek.. is mss wel een idee naar de toekomst toe als dat nodig zou zijn.. Grappig, heb daar nog nooit over nagedacht.. [***] krijgt wel 3x per dag krachtvoer met beetje haver.. 's ochtends en 's avonds 2 scheppen en 's middags 1 schep! Krijgt die van jou ook zoiets?

Momenteel weer hard aan't werk aan m'n zit, as usual dus! [***] doet top zn best!!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:18

Qleke, dan krijgt Hudson wel iets minder hoor Hahaha,
3 x per dag een halve biks , en dan na het rijden een 3/4 schep müsli en dan een hoop hooi ;)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:08

Ow ja das idd wat minder! Hooi krijgt hij ook 2x per dag.. En zijn strobedje eet hij ook wat van. Hij heeft wel een buikje maar heel het jaar door hetzelfde dus maak me geen zorgen om zn vetjes! Hij werkt heel goed en gebruikt zn lichaam volledig dus laat hem dan maar een buikje hebben :D

Hij is ook wat ouder dan Hudson natuurlijk! kan hij wat meer af he!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:13

Qleke, Hudson krijgt 3 x per dag een berg hooi en van mij na het rijden nog wat extra ;) op zn landje staat niet zoveel meer en dat is niet zo erg want hij was op een gegeven moment wel erg rond :') en hij moet toch een killer body hebben voor zondag en volgende week de pavo cup :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:43

@elise weet jij al een tijd de 22e ? Ik heb les om 11 uur idd bij de valouwe ! :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:46

R_emkee schreef:
@elise weet jij al een tijd de 22e ? Ik heb les om 11 uur idd bij de valouwe ! :D

Tijd is nog in overleg met de instructrice. Weet inmiddels wel dat ik les bij Wendela ;)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:51

Dat is toch ook valouwe ?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:14

Jep!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:19

haha leuk dat jullie daar trainen! Ik kom daar elk jaar een weekend om te trainen :) ene dag de valouwe en de andere dag de vijfsprong. Erg leuke terreinen! Ga ergens in augustus weer heen.

Vosje krijgt nu een 1/4 biks en een 1/4 muesli (alles basis) en 2x per dag kuil en staat nog op een kaal land. Ze begint wel wat dik te worden maar als t goed is gaat dat er wel weer van af als ze weer normaal beweegt.

Mn andere paard heb ik op 1.5 kilo biks en 0.5 muesli en die geef ik na het rijden nog +/- 3/4 kilo pavo triple p. Maar die moet ook harder werken en is een stuk groter.

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:31

Pfoe... lijkt me zalig zo weinig voeren haha.. sjouw me een breuk aan al dat voer.. en mijn portemonnee is er ook niet zo blij mee ;)

Spannend he moniek! Zijn jullie klaar voor pavo?

Ik ga morgenmiddag weer een rondje rijden en dan heeft mijn paardje weer even vakantie.

De wormen komen er goed af nu, dus hopelijk is ze snel aan de beterende hand. Inmiddels is ze in 3 weken al 2 gaatjes op de singel gegroeid sinds ze stilstaat.. dus dat is fijn!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:32

Keshia ... ik hoop het hahaha. Aan zn moves ligt het niet maar alles aan mijn rijden, ik moet gaan rijden op wedstrijd en niet gaan meeliften ;)

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:19

Pfoe... hahahaha die wedstrijd sloeg echt nergens op vandaag haha.. ze is behoorlijk sloom en wilde niet ontspannen.. dus was hollen en stilstaan in de proef. Zelfs met aangalloperen 2x verkeerd aangesprongen, toen wilde ze wegrennen dus stilgezet,en toen was ik al voorbij de e waar ik een volte moest rijden in galop haha.. dat ging geweldig dus :') maar toen vanuit stilstand in galop gezet en kreeg een 4 voor het aanspringen en een 6 voor de volte.. vond ik erg coulant :') kreeg als commentaar netjes opgelost haha..
En tot mijn verbazing hield ik er onder aan de streep nog een krappe winstpunt aan over haha ongelooflijk veel mazzel gehad

Nu nog maar even rustig vakantie houden. Denk dat het met de wormen te maken heeft dat ze sloom is nu.. kijken over 2 weken wel weer!

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:37

Haha Keshia, leuk dat ze dat kunnen zeggen!! Zal een aangename jury geweest zijn die het effectief ziet als de ruiter iets oplost en niet enkel de fout :D maar goed dat ze al wat bijkomt! Zal ze snel weer de oude zijn!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:56

Ik bekijk nu de uitslag en zie dat ik 3e ben geworden hahaha

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:11

Haha nicee keshia datbje toch nog 3e was :P

Laatst zei ik dat adje zo fijn liep met de les.
Daar heb ik nu ook beeld van !! :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:14