Vandaag nog ff een fotoshoot gehad met mijn paardje.. hier vast 1 foto nog niet bewerkt ofzo de rest komt nog.. (met Joyce Hoogeveen)
Xsander
Geplaatst: 02-09-12 22:07
Leuk een fotoshoot! Had er ook een keer 1 gehad, alleen het paard had er toen geen zin in..
Had vandaag een wedstrijd.. 1e proef ging niet zo lekker, hij was helemaal niet los en niet voorwaarts. De jury kwam de auto uit (wat ik ook wel verwacht had) En toen zei ze: Ik heb jullie nu vaker in de baan gehad, en ik vind dat het steeds minder wordt.. Heeft ze ook wel gelijk in, maar wel een beetje hard gezegd! ze zei wel dat wij allebei wel bovenaan konden eindigen als het allemaal wat losser zou worden. Deze proef had ik 174 punten, viel me dus nog mee.
2e proef was hij beter, maar het was het nog niet helemaal. Hier had ik 182 pnt.
Hebben jullie wel eens een masseur bij jullie paard gehad?
ik heb wel een osteopaat bij mijn paard gehad, mijn paardje had ook niet zoveel zin xsander.. In het begin wel, later had hij steeds 1 oor of 2 oren naar achter. Op een gegeven moment stond mijn moeder op een pan te meppen met een lepel, iemand anders met een gieter te zwaaien en de ander geluiden te maken van een hinnekend paard nou dat laatste werkte een beetje maar voor de rest dacht mijn paardje bekijk het maar geen zin meer haha
Heb bij mij ander paard wel een paardensportmasseur die het gehele lichaam bij langs gaat. En die kwam er 3 jaar geleden achter dat mijn paard wat mankeerde en verwees me direct door.
En dat paard werd een tijd geleden ook minder we reden altijd winst en toen in de 170. Ze maakte kleine pasjes en het ging niet zo lekker meer. Bleek dat ze na 2 x controle Da en toen doorverwezen naar kliniek haken op de kiezen had. Eigen Da had het niet gezien gevoeld.
Ik denk dat nakijken nooit geen kwaad kan, het is toch een rug waar je op zit. Wij zelf mensen gaan ook naar een fysio ofzo als het niet lekker zit.. Tenminste dat was mijn gedachte waardoor ik het na heb laten kijken.
Bedankt voor je mail, ik vind het op zich een leuk idee maar ben heel druk met wedstrijden, paarden kijken en de bouw van de nieuwe stal dus ik moet je helaas teleurstellen.
Dus we moeten iemand anders bedenken! Wie heeft er nog goede ideeën?
Nou hier een beetje beter nieuws van mijn paard, gister naar wolvega geweest voor een second opinion en die waren toch wel wat positiever gelukkig. Dus wie weet kan ik toch nog mee doen met die clinic over een poosje.. Ik heb in Hardeberg een clinic gezien van Joyce Heutink vond het niet heel geweldig eerlijk gezegt..