Yes, it's me, Veraine!

Drafje:

Met zusje even voorop:

Het is mn zusje, maar wel iets groter...

Ik let wel op je hoorrrrr:

Ow, maar daar gaat Trudy!!

Gekke bekken:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Trudy_dJ schreef:Ow klinkt wel als een eye catcher
heb je een foto?
@ Sussie: Ja, ze doet mee met de selectie van de ZH cup, dus hopen dat ze dit jaar bij de beste 10 zitten met de vereniging.
Helaas alleen foto's met deken. Dit was even in de wei bij de dierenarts voor hij gekeurd werd. Stonden paar andere paardjes in weiland ernaast, dus hij pakte even goed uit...
Jouw paard lijkt er ook nog niet over uit te zijn of hij het leuk vindt? Gezien de oortjes... De oren van mijn paard wijzen ook alle kanten op. Soms daadwerkelijk een chagerijn, en soms vindt ie t gewoon helemaal leuk.
Hij is inmiddels een paar kilo lichter, en glimt als een ware glimworm!
Sussie85 schreef:Zitten erg leuke foto's tussen hoor trudy! Ook een paar op net wat verkeerde momenten. Maarjah dat hou je toch, ze lopen nooit de hele proef perfect.
Lon83: volgens mij is jouw paard bij dezelfde kliniek gekeurd als de mijne. Het ziet er bekend uit zo van de foto. Je paard heeft er een leuk koppie op staan. Wel balen dat hij af en toe zo'n draak is met rijden en in de stal. Die van mij is juist superlief en gemakkelijk op stal. Met rijden is het eigenlijk ook nooit een draak. Zolang je niet te veel van hem vraagt blijft hij braaf. Soms wel eens druk en onbestuurbaar maar dat is het.
Lon83 schreef:Onbestuurbaar is zeer herkenbaar... Meneer Koos-Stuurloos... We werken rustig door, zijn elkaar nog aan het leren kennen. Wie weet over een jaartje of 2 een keer wedstrijden gaan rijden, eerst een paar onderlinge wedstrijden proberen. Hij is gekeurd in Oisterwijk, die van jou ook?