Wie heeft er nog meer een Weltmeyer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Trudy_dJ

Re: Wie heeft er nog meer een Weltmeyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:46

Sorry, ik blijf spammen....
Yes, it's me, Veraine!
Afbeelding

Afbeelding

Drafje:
Afbeelding

Met zusje even voorop:
Afbeelding

Het is mn zusje, maar wel iets groter...
Afbeelding

Afbeelding

Ik let wel op je hoorrrrr:
Afbeelding

Ow, maar daar gaat Trudy!!
Afbeelding

Gekke bekken:
Afbeelding

ieniemienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:31

Nice foto's!!!! Alsof ze ervoor gingen staan!

Errug leuk zeker die laatste!! Grappig!!

Het zijn toch ook 2 knappe dames he! :P

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 22:49

mooi allemaal hoor!!!

Afbeelding

eddie maar weer eens :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:28

Leuke foto's hoor!
Trudy: Zoe kijkt wel angstig zeg op die eerste foto, was het spannend daar? Grappig ook die foto's van de twee zusjes samen. Lekker stel paarden heb je!
Nameless: die van jou heeft zo te zien ook de neiging om een beetje te zwaar te worden. Toen Weltsieger bij ons kwam was hij echt moddervet en nu het gras begint te groeien moeten we ook echt weer oppassen.

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:33

Haha, er kwamen 2 paarden over de dijk, dus daar keek ze inderdaad naar. En dan zie je een stuk wit. Niet zo zeer dat ze angstig is.
Deze foto zat er net voor, toen had ze het nog niet gezien;
Afbeelding

Thanks, ben ook blij met ze. :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:38

Deze foto ziet er inderdaad een stuk relaxter uit. Ook een paardje dus waarbij je makkelijk wat wit ziet. Heeft onze Amsterdam ook.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:51

Trudy_dJ schreef:
Ow klinkt wel als een eye catcher :D
heb je een foto?

@ Sussie: Ja, ze doet mee met de selectie van de ZH cup, dus hopen dat ze dit jaar bij de beste 10 zitten met de vereniging.

Ook voor het eerst foto's plaatsen, dus even bezien of het lukt... Foto's zijn gemaakt door fotograaf (mn pa), dus niet voor verder gebruik :) Helaas alleen foto's met deken. Dit was even in de wei bij de dierenarts voor hij gekeurd werd. Stonden paar andere paardjes in weiland ernaast, dus hij pakte even goed uit...

Afbeelding
helaas een wat onscherpe:
Afbeelding
En één met de voetjes van de vloer:
Afbeelding

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:57

Heerlijk diertje zeg!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:59

Jammer dat hij een deken op heeft, maar ziet er leuk uit!

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:03

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:38

sussie:
ze kan idd wel snel wat fors worden, maar ze is nu pas weer aan het werk. maar echt heel dik vind ik haar eigenlijk niet,kan haar ribben wel voelen..
dikker moethij iig niet haha, maar beetje spek op de billen camoufleert mijn spek wel haha lon83: gauw foto's zonder deken.

ff oftopic: maar weet iemand nog een tehuis voor een jong klein hondje?

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:39

Leuke foto's :) Jouw paard lijkt er ook nog niet over uit te zijn of hij het leuk vindt? Gezien de oortjes... De oren van mijn paard wijzen ook alle kanten op. Soms daadwerkelijk een chagerijn, en soms vindt ie t gewoon helemaal leuk.

Helemaal blij trouwens dat hij zich de afgelopen twee dagen zich weer keurig gedraagt met rijden (in de stal des te meer een monster).

@ nameless: Hij mag binnenkort écht het land op, denk dat ie dan wel weer aan de show gaat, en zeker zonder deken!

Trouwens wel een foto van de keuring, daar moest hij toch zonder deken ;) Hij is inmiddels een paar kilo lichter, en glimt als een ware glimworm!

Afbeelding
edit: fotootje toegevoegd

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:58

Als Zoe geconcentreerd is, gaan haar oren zo hangen, doet haar zus ook. Als ze er recht op staan, heb ik vaak een probleem ;-)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:42

Zitten erg leuke foto's tussen hoor trudy! Ook een paar op net wat verkeerde momenten. Maarjah dat hou je toch, ze lopen nooit de hele proef perfect.

Lon83: volgens mij is jouw paard bij dezelfde kliniek gekeurd als de mijne. Het ziet er bekend uit zo van de foto. Je paard heeft er een leuk koppie op staan. Wel balen dat hij af en toe zo'n draak is met rijden en in de stal. Die van mij is juist superlief en gemakkelijk op stal. Met rijden is het eigenlijk ook nooit een draak. Zolang je niet te veel van hem vraagt blijft hij braaf. Soms wel eens druk en onbestuurbaar maar dat is het.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 21:32

Ik kwam nog een lieve foto tegen van Weltsieger in de sneeuw deze winter:
Afbeelding

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:04

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:04

Trudy: voor het L1 ziet het er keurig uit hoor. Mag soms iets meer ontspannen. Straks in de hogere klasses en in de training zou ze wat meer met de schoft omhoog mogen komen en vanachteren een dragender achterbeen. Maar dat is voor de toekomst hoor!

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:22

Bedankt Sussie.
Moet eerlijk zeggen dat ik al vrij blij ben met hoe het nu gaat.
Ik heb nog nooit eerder wedstrijden of iets gereden, altijd maar recreatief, en vorig jaar dus voor het eerst gestart.
Dus ben al heel blij hoe het nu gaat. De hogere klasses zijn wat dat betreft nog toekomst glorie :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:30

Dat zeg ik ook, voor het L1 ziet het er gewoon goed uit! Moet je ook gewoon blij en trots mee zijn! En die hogere klasses daar groei je vanzelf in.

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 14:39

hogere klasses zouden wel echt een droom zijn. :D

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 15:11

Sussie85 schreef:
Zitten erg leuke foto's tussen hoor trudy! Ook een paar op net wat verkeerde momenten. Maarjah dat hou je toch, ze lopen nooit de hele proef perfect.

Lon83: volgens mij is jouw paard bij dezelfde kliniek gekeurd als de mijne. Het ziet er bekend uit zo van de foto. Je paard heeft er een leuk koppie op staan. Wel balen dat hij af en toe zo'n draak is met rijden en in de stal. Die van mij is juist superlief en gemakkelijk op stal. Met rijden is het eigenlijk ook nooit een draak. Zolang je niet te veel van hem vraagt blijft hij braaf. Soms wel eens druk en onbestuurbaar maar dat is het.

Onbestuurbaar is zeer herkenbaar... Meneer Koos-Stuurloos... We werken rustig door, zijn elkaar nog aan het leren kennen. Wie weet over een jaartje of 2 een keer wedstrijden gaan rijden, eerst een paar onderlinge wedstrijden proberen. Hij is gekeurd in Oisterwijk, die van jou ook?

mrsmiami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 16:07

Trudy, mooi paard heb je.
Is die wedstrijd op Waalzicht in Ridderkerk?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 16:55

Lon83 schreef:
Onbestuurbaar is zeer herkenbaar... Meneer Koos-Stuurloos... We werken rustig door, zijn elkaar nog aan het leren kennen. Wie weet over een jaartje of 2 een keer wedstrijden gaan rijden, eerst een paar onderlinge wedstrijden proberen. Hij is gekeurd in Oisterwijk, die van jou ook?

Ik heb de mijne ook pas sinds eind vorig jaar hoor. Op zich kan hij een B-proef makkelijk aan, want thuis in de training is hij op ongeveer L2 niveau. Maar hij heeft nog niets gezien, dus we zijn nu gewoon kilometers aan het maken in het B. En omdat hij nog zo weinig gezien heeft is dat af en toe nog verdomd lastig. Ik zeg iedere keer: 'Ik ga voor de proef rond sturen en alles meer is mooi meegenomen'. Ik had nog wel langer kunnen wachten met op wedstrijd gaan, maar dan was ik toch weer tegen het probleem aangelopen dat hij nog niets heeft gezien en alles nieuw is. Het scheelt natuurlijk ook dat ik al een aantal paarden en pony's t/m het M2 heb gereden en dus wel ervaring heb.

Die van mij is gekeurd bij Arts en Dier in Klijndijk. Daar hebben ze ook zo'n soort parkeerplaats met van die bosjes. Dus vandaar dat ik dacht dat het op dezelfde plek was.

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 18:09

dontido schreef:
Trudy, mooi paard heb je.
Is die wedstrijd op Waalzicht in Ridderkerk?

Klopt ja!
Ook wel eens gestart of iets?
Zie dat je nu in Harderwijk woont, dus niet echt om de hoek van hier ;-)

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 23:09

Onze Jazz x Weltmeyer is nu 2 jaar, hij groeit als kool en zit nu al boven de 1.65 cm ^)

Volgende maand zullen er foto`s gemaakt worden en zal ik proberen die hier te plaatsen.

Lon83, jouw paard doet mij heel erg denken aan een paard wat ik ken, heel ander bloed maar zeker een gelijkenis.