Hey Karianne, hoe gaat het nu met je nek? Beetje bijgekomen van het vallen? Ben benieuwd hoe je donderdag het doet! Lekker hoor in de M1...
Kivas wel fijn dat de peesscan goed is hoe gaat het nu met hem?
Ik heb zaterdag mijn L2 debuut gehad. Het was echt drama mijn hond had naar een wesp gehapt en deze had dus ook gestoken. wij waren toen bezig met paarden laden en toen we weg reden en mijn hondje in de auto lag reageerde ze helemaal niet meer, slijmvliezen en tong waren helemaal wit dus ik schrok me kapot. Meteen dierenarts gebeld bij mij in het dorp, kon ik pas om 15 uur terecht (het was 12 uur) Ik maar een andere kliniek gebeld die een half uur rijden is en daar kon ik gelukkig meteen komen. gelukkig was mijn zus mee in haar eigen auto dus ik daarin gestapt en naar de kliniek gescheurd. Ondertussen is mijn vriend (die reed voor het eerst mee in het BB met zijn paard) naar het concours gegaan. GElukkig werd ze onderweg naar de kliniek al wat alerter. Daar heeft ze een paar spuiten gekregen voor allergie en wij weer terug gescheurd naar concours. Hondje was alweer een stuk beter dus die is lekker in de schduw gaan liggen slapen.
Vriend had al gereden en ik snel opzadelen en erop! Hij was echt helemaal hysterisch omdat zijn vriendinnetje op de trailer stond! BEn bokkend over het losrijterrein gegaan...
Ik zag het al helemaal voor me in de ring, maar na een kwartier alleen maar overgangen rijden werd hij rustig... In de ring was ie nog wel macho maar het ging vrij goed! Eerste proef had ik 202 punten en 2e proef 188 dit was goed oor een 1e en 3e plaats... gister ben ik weer gestart daar en had 183 en 188 punten.. Best lekker zo beginnen in het L2!
Wouw is weer een lekker lang verhaal geworden...