ik denk dat ze bedoeld nicolaas van nassau..daar staat geen verdere afstamming van bij...alleen dat ie van bonte willem is...ook kan ik hem niet op paardenfokken vinden.
Vorstin
Geplaatst: 21-06-10 08:46
Yep....Bonte Peter (en Bonte Nikolaas?) Op de BP site staan ze ook nergens. Hoe kan ik dan weten waar ik sperma van bestel, mocht ik ermee willen dekken? Beetje meer info zou mooi zijn.
Ben ik weer eens, heb ook inmiddels een merrieveulen , op 5 mei jl 1 jaartje geworden. Was gisteren mijn Bonte Jaopie zijn verjaardag (de volwassen leeftijd van 6 jaar), toen werd zij "als cadeautje voor Jaopie" gebracht.
Eens zien hoe ik hier foto's bij kan plaatsen....eh... dat moet ik nog even "bekiekn", maar wie al iets wil zien: kijk even op www.paardenpalet.nl en dan onder Nieuws/Agenda en dan Bonte Jaopie vriendjes.
voor de liefhebbers onze bonte willem hengst is te koop
dafhne
Geplaatst: 05-01-11 11:34
hallo
wij hebben ook een veulen van bonte willem van nassau. ook gedekt op een friese merrie. alleen is die van ons niet bont maar bruin geworden. zijn benen zijn weer wild kleur en zijn snuitje ook een klein beetje. en hij heeft ook aardig wat sokjes al. hij is nu 19 maandjes en hengst.
onze dodge heeft een super karakter. erg lief leergierig. wij doen parelli met hem grondwerk super leuk:) ben erg benieuwt naar meer nakomelingen van bonte willem die ook bruin zijn geworden.
te vroeg voor wat? ze karakter te benoemen bedoel je? als je dat bedoelt ik praten ook hoe hij op dit moment is in zijn karakterhoe hij later zal worden moet nog uitblijken.leergierig bedoelde ik niet kwa rijden uiteraad. wij doen parelli met dodge grondwerk. daar is hij zeer leergierig in:) jaik heb foto's maar weet niet hoe ik ze hierop krijg weet jij dat dan kan ik je een foto laten zien.
jaik probeerde me foto van onze dodge hier in dit stukje te zetten en had een album online aangemaakt op www.mijnalbum.nl en dan die link hierheen gekopieert maar ze konden de foto evengoedniet zien. dus weet niet hoe ik die foto hierop ken krijgen weet jij dat? en heb je van jou hengst ook een foto indd wel leuk om te vergelijken.
groetjes
dafhne
Geplaatst: 05-01-11 19:29
ik had hem niet op openbaar staan meonline foto album. als het goedis kunnen jullie de foto's nu zien klopt dat?[url][/url] http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums ben erg benieuwt wat jullie van hem vinden en of jullie de foto'skunnen zien