Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nathalie16 schreef:ja sinds 6weken rijd ik haar, dacht geef dr maar op voor de selecties, maar dat word nog niks. Ben benieuwd naar jou paardje in de M, misschien zie ik die nog wel!
Mijn paard is ook geen rechtsstreekse ferro hoor..
bedoel je de V-frontriem van dobert of die met die steentjes van Schumacher?
:D
nathalie16 schreef:dankje!
oow das wel lekker zeg, woon/staat je paard dan zo dichtbij het bos?
echt relax ,... maartja moet ze het wel niet eng vinden hha Linda86 schreef:Lief koppie heeft je paardje, snoepie12!
Wat start je met haar?
.

__PSM__ schreef:Mijn merrie kan zich thuis al druk maken, soms vraag ik me af wat ik met zon druk paard moet, maar s'winters is het altijd veel erger...
Op wedstrijd maakt ze zich altijd allen binnen enorm druk... Buiten heeft ze alleen nog winst gelopen..
Of als de ruiter er ook last van heeft.. 
:D mijn ferro was vandaag weer ondeugend als moe tik zegge dat het deels aan mij lag was samen met mij vriendin aan eht rijden en mijn paar dis weg van haar pard zijn merries... maar we kregen zo 30 min de lach en we bleven maar om dingen van neits lachen en toen ik weer echt aan het werk wilde haha wilde me paard niet meer echt zo ondeugend en dan is ze echt een bommetje onder me en als die niet ontploft wordt het eengranaat dan gaat ze te keer niet nromaal echt dan een show paard ! die de bitchy uithangt zeg i altijd maar
:D soms wel is leuk maar als he top echt hard werk aan komt gaat ze raar lopen doen morge heb ik weer les gelukkig die duurt max 2 uur haha dus ze kan uitgeput raken

Anoniem schreef:Naomi, de mijne heeft rechtsachter ook 1 witvoetje maar dat zie tuurlijk niet op een hoofdfoto