had laatst iemand die foto;s ging maken van mars, maar zei heeft haarlem zelf dus ook gefotograveerd. ( haarlem staat nog geen 6 km verder op, heb hem vant zomer ook gezien) en ze vertelde al dat mars echt de zelfde ogen en uitdrukking heeft. heb even een foto voor een vergelijking.
@ GeeskeP: Idee ken ik! Wij noemden haar Stip. En Mijn Idee heb ik nog geboren zien worden. Ook de moeder van Idee, Natasja, ken ik. Dat jaar waren bijna alle merries gedekt door Haarlem. Hoe gaat t met haar?
Mijn moeder had na afloop nog even met de jury gesproken. Ze had vaker nakomelingen van Haarlem in de ring en vond dat Haarlem super leuke sportpaarden fokte! Die ook lekker veelzijdig zijn! Altijd leuk om te horen
Ook ik krijg vaak leuke reacties van mensen over mijn haarlem. Ben van plan om dit jaar naar een hengstenshow te gaan om Haarlem in levende lijve te zien. Ik vind namelijk de nakomelingen erg op elkaar lijken en ben benieuwd naar de big boss him self. Zal dan ook echt wel foto's maken.
Hij staat op dit moment bij Janet Kruger bij de Jk stables in Tolbert! Onze paarden hebben vroeger bij Janet gestaan.. Ik kan wat dat betreft zo een keertje langs!
Zag net op MP de vernieuwde ad van Haarlem, met deze keer een mooi portret met Janet zelf in het zadel. Haarlem ziet er echt nog super uit! En Wolkers heeft z`n 'aparte' voorbeen duidelijk van hem
Bedankt Loes. Ja hij ziet er echt goed uit. Wat zijn z'n nakomelingen toch verschrikkelijk vergelijkend . Ik herken veel van mijn haarlem in hem. en dan bedoel ik natuurlijk niet alleen de kleur.
Hé wat leuk, een topic over Haarlemmers! Heb er ook één, "zelf" gefokt uit een Sebastiaan x Joost-merrie. Het is een schimmel, en hij wordt 6 in juni. Hij is begint nu op zijn hoofd wat te "schimmelen", maar is nog behoorlijk donker. Hoop dat dat toverballen láng gaat duren. Vind ik wel gaaf. Het is wel een gek idee dat mijn zwartje straks net zo wit als zijn moeder zal zijn. Ik ga eens lezen hier! op deze foto is hij 3 en stond nog in de opfok. Pik ze er op wedstrijden altijd zo uit, gewoon zulke mooie types ! Als ik de foto's zie van Narco, dan is het net Vash....wat ontzettend verdrietig dat je hem hebt in moeten laten slapen. Mars geeft ook veel herkenning !
pech met mijn haarlem. Heeft zichzelf verwond in de wei aan zijn achterbeen. Waarschijnlijk met het rollen achter het lint blijven steken. Flinke vleeswond van zo'n tien centimeter doorsnee. vorige week zaterdag werd ze door mijn man uit de wei gehaald. Best wel even schrikken voor hem. Ik moest werken. Dierenarts erbij gehad en we maken het nu schoon en verbinden het. Donderdag komt de dierensarts een "lapje"vel wat er bijhangt eraf snijden. We zijn dus wel even uit de running. Jammer want we waren net weer uit een flink dal geklommen. Maar goed. Het is een lieverd, want met het wassen van de wond staat ze steeds erg rustig. En ze mag nu niet eens in de wei. ( advies dierenarts). gelukkig heeft ze nu niet zoveel pijn meer als eerst. ik ben heel benieuwd of ze een zichtbaar litteken overhoud aan de wond.