Bedankt voor de complimenten!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) heel koel in haar kop, maar als ik er naast loop kan ze soms wel enorm hysterisch worden. Sinds kort is ze heel moeilijk met laden, steigeren enzo, maar zodra je dan aankomt op vreemd terrein en je stapt erop is niks meer aan de hand.Sjarett schreef:Ja, Flemmingh Jazz, en Ferro loopt er genoeg.
Wat ik alleen raar blijf vinden is dat iedereen daarvan accepteerd dat ze niet altijd de makkelijkste karakters geven en dat Jetset erop afgerekend wordt.
Ik heb net met de Dalhoeve gebeld, en gisteren is ze geinsemineerd met onverdund sperma. Verser dan dat kan gewoon niet.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van Opium.
lucas03 schreef:Ferro en Jazz presteerde /presteerd zelf wel in de sport. Maar Jet-Set heeft nu verschillende ruiters gehad, en ze stranden allemaal op het karakter van de hengst. Dat blijft toch in de hoofden van de fokkers. Had hij net als Jazz nog steeds bovenaan gelopen dan had hij meer gedekt.
Ik heb zelf de zus van Jet-Set en die is super lief, maar ook een pittige tante met rijden hoor. Hier op stal staan 4 Jet-Set nakomelingen en die zijn SUPER braaf.
En op de dalhoeve staat nog een nakomeling van mijn merrie in de opfok. Sjarett schreef:Ik ben best jaloers hoor op je. Een volle zus, dat lijkt me het einde.
Heb je ook een foto die je hier wilt plaatsten?

Lii schreef:Het is een 9 jarige ruin, heb hem nu in het Z1.
hij heeft een heeel makkelijk karakter, gaat nooit bokkend er vandoor, en is erg betrouwbaar.
Maar zoals meerdere Jetset's is hij vrij lang in de hals, en best moeilijk om bij elkaar te rijden. maar dat gaat gelukkig steeds beter.
kijk maar naar zijn indexen ! Jouw paard vind ik zo op de foto zeker ook geen lange hals hebben,wel lijkt hij wat lang in de rug ,en dat maakt een paard ook wat moeilijker te sluiten....

Weer 2 winstpunten vandaag. Na 4 proefjes staat de teller al op 8! Ik ben trots op mijn Jetsetje!!