Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RZDLover schreef:ik heb zo'n mooie sydney gezien en wilde jullie hem niet onthouden: Hij staat op een handelsstal waar ik verder niks vanaf weet maar had viavia de site gevonden:
Sydney x Conveyer
Kleur: Schimmel
Geslacht: Ruin
Geboortedatum: 20-04-2003
Stokmaat: 1.68m
Ras: KWPN
Niveau: Zadelmak
van: JMHHorses.com
Downhill schreef:Jaaaa er is nog een Sidney ster geworden van de heer Krol.
Het is een Sydney X Zichem
Opgegeven bij de gelderse rijpaarden. Krol verwachtte een klein beetje dat ze te edel RIJPAARD bloed zou hebben maar de merrie is toch in aanmerking gekomen voor een STER predikaat.
De cijfers heb ik even niet bij de hand maar zal ik morgen (als ik niet moe ben), plaatsen op bokt.
Bovenstaande merrie staat overigens te koop bij de heer Krol !
Evenals een Sydney X Grannus. (geen ster-predikaat WEL goed lopen)
Het gaat goed met de Sydney kindertjes.........
GMVD schreef:Ik heb stage gelopen op de stal van Marcel de Boer en Kim McFadyen in Nieuwleusen en daar stond Sydney op stal. Sydney is absoluut geen braaf paard in de omgang, maar onder het zadel een kanjer. Ik kon absoluut niet met het paard om gaan en van Marcel mag behalve hij, Wilting en Kim niemand aan het paard komen.
dat was toen wij onze merrie door hem lieten dekken bij de fam. Wilting. We kregen toen die foto mee. Hij staat ingelijst hoor!
Dit is de Sydney x Kroongraaf x abgar
in de zon leek hij net zilver, hij heeft zo'n appart kleurtje (hoewel dat niet aan de foto's is af te zien)! Ik vind ook dat hij een hele mooie hals heeft.
. Leuke paarden tot nu toe die voorbij komen!
Jeej hoe krijg je dat voor elkaar!