Super! Ik hoopte het al, kim stelde hem in ermelo ook al veel beter voor dan op de pavo. Alleen dat plassen heeft hem echt heel dwars gezeten, arm dier.
Ben zeer benieuwd naar de veulens, guardian staat hier nog steeds boven aan het lijstje
MHK
Geplaatst: 21-01-16 10:46
Mijn merrie moet nog een kleine 4 maanden. Ze begint ook steeds ronder te worden. Ik ben heel benieuwd naar de veulens. Is er bekend hoeveel veulens er ongeveer verwacht worden dit jaar?
Ja, ik had de score gezien. Dat zijn nog eens punten. Gaaf dat een jury dit ook doet. Niet te behoudend als iets erg goed is. Ik heb de kaarten voor vrijdagmiddag/avond besteld. Ik ben erg benieuwd hoe Guardian loopt.
Hindo2
Geplaatst: 30-01-16 18:45
Leuk dat je er live bij bent MHK! Hier gaan we weer volgen via de live stream! Idd een puntenlijst die bij mij alleen in m'n dromen voorkomt
Ik vond dat Guardian goed liep. Hij had volgens mij iets spanning, maar bleef goed bij de les en oplettend naar zijn amazone. Ik vond ook dat hij positief werd voorgesteld. Geen gepluk etc. Fijne aanleuning. En de ereronde helemaal fantastich. Hij was een van de weinige die bleef stilstaan en bij de amazone bleef tijdens de ereronde. Hij kwam op mij dus zeer positief over.
Zijn er foto's van zijn eerste veulen? Of eenlinkje dat we haar kunnen bekijken?